Greys Anatomy!

Friele

Glad i forumet
Nå har jeg grini i tre kvarter!! Hormonene mine tålte ikke denne episoden iallefall! Flere som har sippa i kveld?? :P 

Denne episoden ble litt rar før meg, litt musikal lignene. Hmm litt spessiell. Hehe. Kunne vært mye bedre synes jeg. Men ja var en trist episode. :)

Ble en del snufsing og tårer her også ;) Selv om jeg synes det var en utrolig merksnodig episode

har grint mye, men misslykte all syninga, men synginga til callie når hun våknet, den er så fin, så den på youtube for en stund siden, så jeg viste at dette kom til å skje.. Men ja, følte meg så trist ikveld...

Jeg likte den, jeg.

Og grein gjennom hele episoden, ca.. :)

Syntes også det var en litt rar episode.

Ja, gren også hele tiden! hehe...
Nydelig sang på slutten ja!!

Lucasnathaniel skrev:
Denne episoden ble litt rar før meg, litt musikal lignene. Hmm litt spessiell. Hehe. Kunne vært mye bedre synes jeg. Men ja var en trist episode. :)

Signerer denne jeg..Ble rett og slett litt irritert.

Jeg likte episoden godt.

Lastet ned fra usa så når jeg så den første gang var rett etter jeg fant ut at jeg var gravid. Satt/lå og grein fra start til slutt mens jeg håpte at Callie kom til å klare seg, for ikke å snakke om den lille babyen.

Har aldri grått så mye av en greys episode før, godt jeg kan skylde litt på gravidhormoner :)

Back
Topp