gretulerer!

**Camilla**

Glad i forumet
Jeg vil først si gratulerer til alle sammen[:)]
Også lurer jeg på en ting: jeg har harr mens murringer,ømme bryster, vært kvalm egentlig alle tider av døgnet,trøtt og hatt en del humørsvingninger (samboeren min kommenterte det i går...ooops[8D]) OGSÅ la jeg merke til at grystvortene mine har blitt litt større (veit ikke om det har så mye å si)...Men jeg tenkte jeg skulle spørre dere her som akkurat har blitt gravide om det føltes som om mens skulle komme alikevel på en måte....er ikke så flink til å forklare,men håper så veldig på en positiv test....det er to dager til IKM (torsdag) og jeg er redd det er bare at jeg skal få mens og at jeg ikke er gravid....hmmmmm.....lurer veldig. Har kjøpt test i dag,men bør vel helst vente til i morgen tidlig med å teste (har lyst å gjøre det me en gang da....hehe!)¨

**mange klemmer til alle dere heldige gravide** .......og alle andre som strever da selvfølgelig....

Hei

jeg er en del trøtt om dagen og har litt stikkninger og kløe i magen det er vel de eneste symtomene jeg har ennå. men du kan jo kjøpe Clear Blue testene så nå at de er blitt forbedret og nå kan man bruke de optil 3 dager før forventet mens de testene er 99 % sikkre.

klemmer fra lille meg

Ja,har kjøpt en dobbel pakke med clear blue...men bør vel vente til i morgen tidlig??
På en måte føles det ut som at mens kommer,men på en annen en så er det ikke på samme møte som sist.....hmmm...

Jeg testa meg først da jeg forventa å få mens, men da var testen negativ. Fire dager senere var TO tester positive[:D] Kjøpte dobbelpakke CB, og bra var det. Var så nervøs og spent at jeg tissa over hele testen først, så jeg trodde resultatet kunne være feil selv om kontrollstreken kom. Men test nr to var det lite tvil om...

Så nå er vi bare veldig glade!

Blir artig å følge hverandre utover mot jul...

off...tenk så godt det hadde vært!
Skal teste i morgen tidlig[:)] *håper håper håper*

***Kryss alle fingre og tær for meg***

Back
Topp