Gretebaby

Nei 1.oktober. [:)] Hvis det sitter noen andre på venterommet der så skal jeg nok tenke; "lurer på om hun er på BV....."........[:D]

ORIGINAL: Grete71

Nei 1.oktober. [:)] Hvis det sitter noen andre på venterommet der så skal jeg nok tenke; "lurer på om hun er på BV....."........[:D]
Hahahahahaha.. Siden du skrev til onsdag [8D] For på onsdag er det to uker til min ul den 29.. Så du skrev torsdag i den andre tråden..
Skal du til Braut?

Jaaaa så at jeg hadde skrevet litt feil... [8D] Fatter ikke hvorfor jeg har hengt meg opp i ONSDAG???? [8D]

Jepp, skal til Braut! Har vært der 4 ganger før. En gang da jeg var i begynnelsen av 20-årene. Da var jeg plaget med mye utflod + at jeg ville sjekke for eventuelle sammenvoksninger mellom livmor og tarm. Ble haste-blindtarmsoperert da jeg var 7 år (så jeg har arr fra navelen og helt ned "dit"), og da KUNNE det bli sammenvoksninger. Men heldigvis ikke! [:D]

Og så vanlig ul med Vetle - han var så lite samarbeidsvillig at jeg fikk komme tilbake noen uker senere for å prøve å ta bilder da! [:D] Ikke verst; bli tilbudt om å komme tilbake bare fordi han ikke fikk tatt bilder av Vetle! [:D]

Og så nå ul'en i uke 7.

En behagelig fyr han der Braut.

Jeg er utrolig fornøyd med han [:)] Var hos han for utredning før vi ble gravid med Sebastian.. Så ul med bast og så skal jeg igjen nå [:D] Gleder meg til å se om det er en liten Nicolai [8D]

Hva tror du da?

Jeg tror det er en med tut inni her denne gangen også... [:)]

Hva tror du da?

Jeg tror det er en med tut inni her denne gangen også... [:)]
Hmmm, hadde en teori om at det var jente denne gangen siden jeg var så kvalm.. Men samtidig etter to sa så tror jeg ikke at jeg kan bære frem jente.. Så går for tut [8D][:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Hahahahahaha.. Siden du skrev til onsdag [8D] For på onsdag er det to uker til min ul den 29.. Så du skrev torsdag i den andre tråden..
Skal du til Braut?

Ikke for å virke påtrengende, men blir ikke den 29 en tirsdag? Er vel 30 dager i september?[8D][;)]

Hehe..

29.09. er tirsdag ja...
30.09 er onsdag
01.10 er torsdag..

Så Linda, du må sjekke datoen - eller dagen - din! [8D][:D][;)]

Back
Topp