grete reode damer..

jejagal

Glad i forumet
noen som har gått på det kurset?
og hvor lenge gikk du?
mye gikk du ned?
nådde du målet ditt?

jeg begynner neste onsdag på maxi kurs sammen med min bestemor faktisk[;)]
jeg har som mål å gå ned 17 kilo,men om jeg går ned 20 kilo tar jeg bare som en ekstra bonus[:D]

dytt

dytt

så bra da :)
gikk det greit å gå på det i forhold til hvordan du spiste før?

gruer meg litt siden jeg er litt godteravhengi, og at jeg er dårlig på å spise mere enn 2 ganger om dagen[&:]

men når jeg ser på sånne matplaner på feks vgs vektklubb og grete roede, så er det så mye fancy retter... blir helt svett av sånt jeg... lager og spiser man sånn fancy mat eller det det enkle ting også..? kanskje litt dårlig forklart, men jeg har litt fremmedfrykt når det gjelder mat jeg ikke klarer å uttale eller vet hvordan ser ut[&:]

hun kursdama jeg snakka med sa noe lurt til meg når jeg nevnte at jeg hadde jo barn som skulle ha middag osv,må jeg DA lage 2 forskjellige middager? hun sa at du lager det du vanligvis gjør,men heller kutte ned på mengden, som saus,fett osv og spise vær 3 time.. man får en bok på kurset hvor matretter står i i forhold til karbohydrater, også tror jeg hun nevnte at man kunne veie maten i stede for å regne på kaloriene..
har 3 kollegaer av meg som har gått syyykt mye ned,og de innspirerer meg .!

ORIGINAL: *Pusur*

jeg gikk ned 20 kg på 5 mnd.

jævli bra, og sånne som deg gir meg motivasjon til at dette skal jeg klare.. pluss trening også[:D]

sukk, det hadde vært noe det[:D]

har ikke gått GR kurs, men vært på vektklubben på GR på nettet. Har gått det før, så vet hvordan det fungerer. Har gått ned 42kg siden jula i 2009.

jøss, så flinke dere har vært
var det tøft å legge om kosten og sånn? hører de sier at det er litt "tungt" å spise så mye og være konstant mett..[:-]
sier hun som er kokk og er konstant matlei[:'(]

ORIGINAL: jejasgalejulestjerne

jævli bra, og sånne som deg gir meg motivasjon til at dette skal jeg klare.. pluss trening også[:D]

det kommer til å gå kjempe bra. det som er så fint med grete roede kursene er veinga. du må veie deg foran alle vær uke. trur meg , det hjelper deg og holde deg på matta :)

lykke til :)

Jeg tok kurs via nettet for noen år siden, og gikk ned da 15 kilo. Kurset tok vel ca. 8 uker. Målet var 10 kg så nådde det pluss litt til.

Men det passer ikke for meg, for jeg klarer ikke det med å telle kalorier. Blir alfor mye styr og stress.

det kommer til å gå kjempe bra. det som er så fint med grete roede kursene er veinga. du må veie deg foran alle vær uke. trur meg , det hjelper deg og holde deg på matta :)

lykke til :)

er det som også motivere meg, og se andre i samme situasjon klare det sammen med meg[:D]

gleder meg enda mere nå når man har fått vite av flere at det faktisk funker..! [;)]

jøss, så flinke dere har vært
var det tøft å legge om kosten og sånn? hører de sier at det er litt "tungt" å spise så mye og være konstant mett..[:-]
sier hun som er kokk og er konstant matlei[:'(]

det var veldi lett å skifte om kostholde. det som tok tid var å veie maten og telle kalorier. da jeg gikk så var inntaket på 1300 kalorier. nå har de gått så høyt som til 2000 kalorier. jeg kunne før kurse ha i meg en stor pose potetgul uten noe form for problemer. men etter noen mnd fri fra godteri så var det så vidt jeg klarte å ha i meg en neve med ptetgull før jeg ble kvalm. sånn er det neda. jeg tok kurse i 2004.

noen som har gått på det kurset?
og hvor lenge gikk du? litt under 3 mnd
mye gikk du ned? 12kg
nådde du målet ditt? målet var ned 14kg, så var ganske nær[;)]

veldig glad for at jeg gjorde det før jeg ble gravid igjen. Hittil i svangerskapet har jeg gått opp 5kg, så er fortsatt ikke tilbake der jeg var.
Nå vet jeg også hvor enkelt det er å gå ned om man går inn for det. Så gleder meg til å begynne på igjen når jeg har født.
(kommer ikke til å gå på kurs, men fortsette de vanenen jeg hadde når jeg gikk på kurset)

jeg begynner neste onsdag på maxi kurs sammen med min bestemor faktisk[;)]
jeg har som mål å gå ned 17 kilo,men om jeg går ned 20 kilo tar jeg bare som en ekstra bonus[:D]

Jeg gikk på det for ca 1 år siden. Gikk ned 8 kg på 8 uker. Veldig fornøyd med det.
Det vanskeligste var å få til å spise nok måltid i løpet av dagen, men etterhvert ble det en vane.
Var ikke vanskelig å lage middag og slik. Spiste nesten det samme som før, bare kuttet ned på sausene og spiste mer grønnsaker.

Anbefaler GR på det varmeste!

det står respekt av dere som har klart det, og enda nådd målene deres..
[:D][:D]

flinkiser [:D]

Skal ikke nevne bruker.. kanskje hun vil fortelle selv[:)]

Men så henne i går.. og hun har blitt så fin[:)]

Hun har gått ned 16 kg siden slutten av august.. så da har hun ca tatt av seg 4 kg i mnd!

Jeg gikk tre kurs (6mnd) før jeg ble gravid med førstemann. Gikk ned 17 kg.
Anbefales! Det er jo helt normal mat som hele familien kan leve av (mannen gikk nok ned noen kg han også, men han spiste seg god og mett bare sunnere). Jeg synes det er viktig å leve normalt, ikke være på slankekur...

Back
Topp