Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jejasgalejulestjerne
ORIGINAL: *Pusur*
jeg gikk ned 20 kg på 5 mnd.
jævli bra, og sånne som deg gir meg motivasjon til at dette skal jeg klare.. pluss trening også[:D]
jeg gikk ned 20 kg på 5 mnd.
jævli bra, og sånne som deg gir meg motivasjon til at dette skal jeg klare.. pluss trening også[:D]
det kommer til å gå kjempe bra. det som er så fint med grete roede kursene er veinga. du må veie deg foran alle vær uke. trur meg , det hjelper deg og holde deg på matta :)
lykke til :)
jøss, så flinke dere har vært
var det tøft å legge om kosten og sånn? hører de sier at det er litt "tungt" å spise så mye og være konstant mett..[:-]
sier hun som er kokk og er konstant matlei[:'(]
noen som har gått på det kurset?
og hvor lenge gikk du? litt under 3 mnd
mye gikk du ned? 12kg
nådde du målet ditt? målet var ned 14kg, så var ganske nær[;)]
veldig glad for at jeg gjorde det før jeg ble gravid igjen. Hittil i svangerskapet har jeg gått opp 5kg, så er fortsatt ikke tilbake der jeg var.
Nå vet jeg også hvor enkelt det er å gå ned om man går inn for det. Så gleder meg til å begynne på igjen når jeg har født.
(kommer ikke til å gå på kurs, men fortsette de vanenen jeg hadde når jeg gikk på kurset)
jeg begynner neste onsdag på maxi kurs sammen med min bestemor faktisk[;)]
jeg har som mål å gå ned 17 kilo,men om jeg går ned 20 kilo tar jeg bare som en ekstra bonus[:D]