Gressklipper

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
Jeg har en stor, tung og uhåndterlig gressklipper, den bråker ikke lite helder og er så lei den dumme klipperen.. Den klipper bra men er så tungvint å klippe med den. Så jeg vurderer sterkt om jeg skal invistere i en ny gressklipper, men er helt blank på det området der, hva slags gressklipper har dere ? Og har dere noen tips til gode gressklippere? Har sett litt på elektriske(ikke roboter) noen som har erfaring med de? :happy:

Jeg har en stor, tung og uhåndterlig gressklipper, den bråker ikke lite helder og er så lei den dumme klipperen.. Den klipper bra men er så tungvint å klippe med den. Så jeg vurderer sterkt om jeg skal invistere i en ny gressklipper, men er helt blank på det området der, hva slags gressklipper har dere ? Og har dere noen tips til gode gressklippere? Har sett litt på elektriske(ikke roboter) noen som har erfaring med de? :happy:

Har ingen erfaring selv, men skal ut å kjøpe en elektrisk en av de nærmeste dagene.
Kan jo gi deg en oppdatering når jeg har fått testet den :p

Vi hadde en elektrisk, fra Bosch mener jeg. Var veldig fornøyd med den, i det store og hele. Kommer vel litt an på hvor stor hage du har.

Når jeg skulle ta min egen plen gikk det uten problem. Når jeg i tillegg måtte klippe fellesområdet, måtte jeg lade imellom to økter. Var helt ok, og var greit å ta en pause i godværet (selv om flere av naboene kom. Ort for å se hvorfor jeg hadde stoppet opp) - fikk også mange tilbud om å låne deres, men takket stort sett nei. Var kun som høygravid at det var greit med en som styrte seg selv :P

Vi hadde en elektrisk, fra Bosch mener jeg. Var veldig fornøyd med den, i det store og hele. Kommer vel litt an på hvor stor hage du har.

Når jeg skulle ta min egen plen gikk det uten problem. Når jeg i tillegg måtte klippe fellesområdet, måtte jeg lade imellom to økter. Var helt ok, og var greit å ta en pause i godværet (selv om flere av naboene kom. Ort for å se hvorfor jeg hadde stoppet opp) - fikk også mange tilbud om å låne deres, men takket stort sett nei. Var kun som høygravid at det var greit med en som styrte seg selv :p

plenen er middels stor, Går fint med to økter her også. Hvorfor klipte du felles areal? Trodde man betalte boligbyggelaget for sånt :hilarious:

Back
Topp