Gresskar

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Noen som har skjært ut gresskar til i morgen? Legg ut bilder da vel!
 
Ikke i år, det gresskarene jeg kom over var ikke pene i det hele tatt
 
Nei kommer ikke til å gjøre det heller, håper ikke det kommer noen hit
 
Fine gresskar :) de eneste jeg så i butikken var så sinnsykt store at jeg ikke gadd..
 
Jeg har aldri prøv, og skal ikke gjøre det i år heller....
Men til dere som har gjort det, er det vanskelig?
Og kan man bruke innmaten til noe??
 
Jeg har aldri prøv, og skal ikke gjøre det i år heller....
Men til dere som har gjort det, er det vanskelig?
Og kan man bruke innmaten til noe??
Ikke vanskelig i det hele tatt. Du kan feks riste gresskarkjernene, det er kjempegodt. Eller plante dem. Eller lage pumpkin pie av innmaten. Jeg bare hiver alt, for jeg er gravid. :p
 
Ikke vanskelig i det hele tatt. Du kan feks riste gresskarkjernene, det er kjempegodt. Eller plante dem. Eller lage pumpkin pie av innmaten. Jeg bare hiver alt, for jeg er gravid. :p

Ja, ristede gresskarkjerner er jo veldig godt da :happy:
Men sånn pai er jeg ikke så fan av...
 
Ja, ristede gresskarkjerner er jo veldig godt da :happy:
Men sånn pai er jeg ikke så fan av...
Har aldri smakt det selv, men kunne godt tenkt meg å prøve en gang! Kanskje neste år. :p
 
Har aldri smakt det selv, men kunne godt tenkt meg å prøve en gang! Kanskje neste år. :p

Jeg har rett og slett aldri vært så glad i pai... Uansett fyll. Tror det er noe med bunnen. Mener jeg har hørt at man kan lage god suppe på gresskar også :happy:
 
Jeg har rett og slett aldri vært så glad i pai... Uansett fyll. Tror det er noe med bunnen. Mener jeg har hørt at man kan lage god suppe på gresskar også :happy:
Ja, det er godt mulig! Føles feil å hive all innmaten iallefall, men sånn ble det i år. Satser på jeg er litt mer kreativ til neste år. :p
 
Ja, det er godt mulig! Føles feil å hive all innmaten iallefall, men sånn ble det i år. Satser på jeg er litt mer kreativ til neste år. :p

Ja, sier ikke at det ville blitt tatt vare på her, men liker tanken på å bruke det man kan. :happy:
 
Skal legge inn bilder etterpå:)
 
Back
Topp