gresskar

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Selges det i vanlige dagligvare butikker?

Har aldri brydd meg om å se etter det, men ungene er helt vill for tiden. Maser om halloween og gresskar med lys hele tiden. Så jeg lurte på om jeg skulle prøve å skaffe et......

Kanon!! da får jeg ta meg en runde i morgen å se om de har......

Noen som har prøvd å skjære ut et sånt før? er det vanskelig??

Har sett både på Spar og Rema. Kjøpte selv på Rema. Det er enkelt å lage en sånn lykt altså, mye enklere enn jeg trodde på forhånd. [:D]

ORIGINAL: Labambie

Har sett både på Spar og Rema. Kjøpte selv på Rema. Det er enkelt å lage en sånn lykt altså, mye enklere enn jeg trodde på forhånd. [:D]

Det er bra[:D] Tror kanskje jeg skal gå til innkjøp av 2 stk bare sånn i tilfelle[8D]

ORIGINAL: nussnøff

Det er bra[:D] Tror kanskje jeg skal gå til innkjøp av 2 stk bare sånn i tilfelle[8D]

Hehe! De koster jo litt da, tror jeg betalte nesten 70 kr for det... Men gå på youtube og søk på pumpkin carving, og titt litt. [:)][:D]

ORIGINAL: nussnøff

Hehe! De koster jo litt da, tror jeg betalte nesten 70 kr for det... Men gå på youtube og søk på pumpkin carving, og titt litt. [:)][:D]

Ikke dumt, det skal jeg gjøre[:D]

Kjøpte gresskar til 39 kr på Coop Mega i dag.
Var ikke sånn kjempestort da, men stort nok [:)]

Back
Topp