Gressenke

Her er det jeg som vanligvis reiser. Jobber offshore og er vekke 14 dager i slengen (nå er jeg hjemme i svangerakapspermisjon). Jeg synes det alltid er så kjedelig å reise fra han. Han liker å få litt alene tid så han kan prioritere hobbyer og kompiser. Blir vell en annen hverdag for han hvis jeg begynner å reise offshore etter permisjonen [emoji4]

Jeg har en mann som pendler 3 dager i uka. Drar i halv 5 tiden og hjemme rundt 18.00 på kvelden. Er sjeldent helt alene, men det er jo slitsomt når barna skal på x ulike aktiviteter hver....

Sambo her står opp 05, for å kjøre 8,5 mil til jobb. Jobber fra 07-16:30, så er ikke hjemme igjen før nærmere 18:00. Da er det mat, legging av unger, og vips må han legge seg (legger seg 21:30) -så ser han nesten ikke.. :p

Men han har fri tredje hver uke :)

Mannen min har bare 3 uker han skal være hjemme resten av året. Er vant til å være mye alene, så krysser fingrene på at formen holder seg slik at det ikke blir så tungt med jobb, skole og sønnen vår:) Nærmeste familie bor 7 timer unna, så lite hjelp å få i hverdagen om ting ikke skulle gå..

Mannen min har bare 3 uker han skal være hjemme resten av året. Er vant til å være mye alene, så krysser fingrene på at formen holder seg slik at det ikke blir så tungt med jobb, skole og sønnen vår:) Nærmeste familie bor 7 timer unna, så lite hjelp å få i hverdagen om ting ikke skulle gå..

"Godt" det er flere i samma båt. Er jeg heldig har mannen 4 uker igjen hjemme i år. Jeg er heldig å ha familie nært, men de har mye sitt å styre med så det virker som om de bor flere uker unna...

"Godt" det er flere i samma båt. Er jeg heldig har mannen 4 uker igjen hjemme i år. Jeg er heldig å ha familie nært, men de har mye sitt å styre med så det virker som om de bor flere uker unna...
Man får jo det til å fungere på et vis, selv om jeg er litt spent på hvordan det blir med to barn :) Min har vært så mye borte siden vi ble sammen, så jeg har egentlig vent meg til denne gressenketilværelsen for mange år siden. Kommer heldigvis en litt roligere periode jobb- og reisemessig for min mann i januar og februar, men fra midten av mars og utover er det påan igjen frem til høsten. Enda godt jeg er veldig selvstendig av meg! Viss ikke hadde nok ikke vi fungert dårlig sammen :p

Back
Topp