Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ser den. Godt du klarer å ha det slik daJa, samboer reiste i går, han er bare borte en uke av gangen daKjenner første dagen er verst, da er det skikkelig tomt, men resten av uka pleier å gå bra, har blitt vant til denne uka som bare er min
Jeg spiser det jeg vil, trener så mye jeg vil, ser det jeg vil på tv, storkoser meg, og når han kommer hjem så er det helt supert
![]()

Ja, sånn er det egentlig her også, men så får han plutselig prosjekter som er langt borte som han styrer og da må han være borte en stund. Ellers er det heldigvis fleksibelt hjemmeMin mann reiser endel i jobben men kun i vekene, han kan reise mandag og kome heim fredag. I perioder reiser han mykje og andre perioder mindre. Heldigvis legg han opp dette sjølv slik vi får det til å gå opp
Det gode er fleksitid når han er heime, så det er lite stress då![]()

Hehehehe, det sa jeg også til venninner som er gressenker og vert det lengre en meg, men jammen går det likevel. Og har faktisk klart det en stund nå, men kjenner jeg det ikke alltid er like lett og greit.All respekt til dere som er gressenker. Jeg tror ikke jeg hadde klart det![]()

All respekt til dere som er gressenker. Jeg tror ikke jeg hadde klart det![]()
Ja, sånn er det egentlig her også, men så får han plutselig prosjekter som er langt borte som han styrer og da må han være borte en stund. Ellers er det heldigvis fleksibelt hjemme![]()
men ifølge den nye turnusen skal det gå fint + at han har søkt permisjon fra 2 dager før termin, da han opprinnelig skal reise ut igjen. Ja, det å treffe med fødsel når de er borte blir morsomtEr gressenke akkurat nå jeg også, samboer er sjømann så han er borte halve året tilsammen. 4 uker i slengen, men skal ha et turnu bytte nå så han blir borte 6 uker denne gang, hjemme 1 uke før han ska være ute i 3 uker, og så er vi tilbake på 4 uker.
Blir spennende å se om han er hjemme når fødsel startermen ifølge den nye turnusen skal det gå fint + at han har søkt permisjon fra 2 dager før termin, da han opprinnelig skal reise ut igjen.
Gressenketilværelsen er flott, så lenge man ikke er gravid eller hjemme med nyfødt! Kunne aldri klart å hatt en mann som er hjemme hver dag, hele året.
Er gressenke akkurat nå jeg også, samboer er sjømann så han er borte halve året tilsammen. 4 uker i slengen, men skal ha et turnu bytte nå så han blir borte 6 uker denne gang, hjemme 1 uke før han ska være ute i 3 uker, og så er vi tilbake på 4 uker.
Blir spennende å se om han er hjemme når fødsel startermen ifølge den nye turnusen skal det gå fint + at han har søkt permisjon fra 2 dager før termin, da han opprinnelig skal reise ut igjen.
Gressenketilværelsen er flott, så lenge man ikke er gravid eller hjemme med nyfødt! Kunne aldri klart å hatt en mann som er hjemme hver dag, hele året.
Jeg er jo alene, ingen barn (enda!), så da styrer jeg jo dagene akkurat som jeg vilHehe, ser den. Godt du klarer å ha det slik da
Her går dagene i et med jobb, ei jente på 17 som skal ha hjelp til lekse, hentes på jobb, og passe på å komme seg opp og på skolen. En gutt på 9 som skal komme seg på skolen, lekser, fotball trening, håndball trening osv. Og en hund som skal luftes og gå tur med, i tillegg til jobb fra 7.30-15.30. + alt husarbeidet og ikke minst middag. Noen gang er det en utfordring å rekke alt, men det går. Og ungene er heldigvis veldig hjelpsomme. Men kjenner jeg likevel får tid til å savne mannen på kvelden, for da er det nesten litt for stille i hus. Godt det ikke er mer en 2 uker denne gangen kjenner jeg![]()
Har du en backup plan dersom fødsel starter når din mann er borte?
Vi kan ta middagen tidlig dersom ungene har aktiviteter sent osv. Blir nok litt mer å holde styr på når det kommer en liten som skal ammes innimellom alle ettermiddagsslagene, men det går seg vel til. Tror ikke mannen har Europareiser planlagt sånn med en gang etter fødsel.