Grenlandsjenter

Æsj :p får ikke til neste uke. :p
 
Når og hvor vil dere møtes?
Foreslår den store kafeen på Herkules ved siden av game stop:) god plass. Hva med neste uke en dag? Jeg er ledig hver dag unntatt tirsdag :)
Den pensjonistkafeen? [emoji14] Er jo så mange koselige kafeer både i Skien og Porsgrunn som har god kaffe :D om vi skal treffes på Herkules er det koselig på klosterstua, eller veldig god milkshake på peppes :D
 
Den pensjonistkafeen? [emoji14] Er jo så mange koselige kafeer både i Skien og Porsgrunn som har god kaffe :D om vi skal treffes på Herkules er det koselig på klosterstua, eller veldig god milkshake på peppes :D
Det var klosterstua jeg trodde ho mente :D der har de jo et litt adskilt rom innerst feks :)
 
Det var klosterstua jeg trodde ho mente :D der har de jo et litt adskilt rom innerst feks :)
Den ligger ved siden av Ark, ved rulletrappa borte ved New Yorker. Game stop ligger vel ved mc Donalds, Herkules kafé og la baguette? Sånn jeg ser det for meg ligger Herkules kafé ved siden av game stop, der har de bare dispenser kaffe.
06b6bb4e7f1d231d2eebb9d8ac47fc53.jpg


:D
 
Den ligger ved siden av Ark, ved rulletrappa borte ved New Yorker. Game stop ligger vel ved mc Donalds, Herkules kafé og la baguette? Sånn jeg ser det for meg ligger Herkules kafé ved siden av game stop, der har de bare dispenser kaffe.
06b6bb4e7f1d231d2eebb9d8ac47fc53.jpg
Ja :)
 
Jeg sov så dårlig i natt at jeg veit ikke helt om jeg orker :/ Æsj. Har vondt i hodet og er kvalm, tenkte jeg skulle legge meg igjen nå :(
 
Æsj :/ håpe du blir plutselig bedre og kan bli med :)
Takk :) Har hatt hodepine siden igår kveld, kvalmen tror jeg kommer av antibiotikaen jeg går på. Har veldig lyst til å være med! Godt å lufte seg litt :D Må bare sove når jeg kan, ettåringen holdt oss våkne en stund i natt.
 
Back
Topp