Grenlands treff ?

Ch1992

Blir kjent med forumet
Ser det er flere som arrangerer treff her, noen fra Grenland området elr noe son kunne tenke seg det samme ? :) Kunne sikkert vært litt koselig :)

Kunne hvert artig det men kommer jo litt ann på når man tenker det og om det er med eller uten barn.
For min del altså :)

Måtte finni et tidspunkt det passet best for alle :) Med eller uten barn er akkurat det samme for meg ;)

Men tenker folket at man skal ta det i en helg og med eller uten barn? Hva frister mest for dere damer?

Men tenker folket at man skal ta det i en helg og med eller uten barn? Hva frister mest for dere damer?
En helg høres bra ut :) Jeg har ingen barn (enda... :P) å ta med, men er egentlig for å kunne ta med barn... ser for meg at det kanskje kan gjøre det lettere for de med barn å faktisk få blitt med på treffet (?) :)

En helg høres bra ut :) Jeg har ingen barn (enda... :P) å ta med, men er egentlig for å kunne ta med barn... ser for meg at det kanskje kan gjøre det lettere for de med barn å faktisk få blitt med på treffet (?) :)

For min del så er det som regel det letteste men kan jo selvfølgelig prøve å skaffe barnevakt asså :) Det kunne jo hvert gøy å hvert sosial uten barn også hehe

Jeg for min del har heller ikke barn ennå, men om det er barn med eller ei har iallefall ikke jeg noe å si på :)

Men om det er flest som ikke har barn ennå og mi er jo såpass stor at hun sikkert kjeder seg så trur jeg at jeg satser på at jeg kan få barnevakt ;)

Ja det er jo en fordel :) Kanskje greit å ta det etter påske nå eller? Men hvor vil folk samles hen da?

Greit å ta det etter påske kanskje ja :) Jeg syns kanskje det hadde vært greit med en formiddag på en kafé eller noe ? :)

Back
Topp