Greit å ta masasje?

frk. lykkelig

Babylykke januar 2015
Sommerfuglene 2017
Sitter i Sverige og venter på en time med kroppsmasasje..

Er det greit, Evt. Noe som ikke er greit?:)

Nyttårslykke<3

Jeg hadde bestilt massasje tidlig i svangerskapet, men ble bare sendt hjem da jeg sa jeg var gravid! Det er ikke så mange som vil massere gravid, etter hva jeg forstår. Så hadde nok gitt beskjed om du vil være forsiktig:) Husket jeg angret på at jeg gav beskjed da, det var så tidlig i svangerskapet og jeg trodde ikke det kunne skade, men jeg har ingen kunnskap om det da. Men det er nok lurt å gi beskjed og ta hensyn til lille spiren i magen:)

Såpass tidlig vil jeg tro ikke hadde noe å si. Så lenge du klarer å ligge lenge på magen :)

Men si i fra. :)

Tenker å gi beskjed ja ;)
Blir jo litt "hysterisk" når man begynner å tenke over ting man gjør..

Nyttårslykke<3

Er nok lurt å si ifra. Tror spesielt det er viktig mtp korsryggen. Mange vil ikke massere pga faren for abort (faktisk). Men sier du ifra kan du sikkert få massasje andre steder der det ikke er så farlig :) Bein og hodebunnen er jo nydelig :)

Ifølge kiropraktoren min (som også er akupunktør) er det noen punkter i korsryggen man skal være forsiktig med å trykke for hardt på, da det kan sette igang spontanabort/fødsel (avhengig av hvor langt du er kommet) og det gjelder gjennom hele svangerskapet, så vidt jeg vet. Så det er nok lurt å si fra, ja :)

Jeg fikk gavekort på massasje i bursdagspresang, jeg måtte få ansikts behandling isteden. De ville ikke masete før jeg var 12 uker, da hadde egen gravid massasje...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fikk bare lov å sitte eller ligge på siden mens de bare strøk over ryggen... Kjedli greier.
Fotsoneterapi gjør heller ingenting med gravide, siden det er punkt som kan sette igang fødsel.

Jeg fikk full masasje, mykere over korsryggen. Ellers som før.:)

Nyttårslykke<3

Back
Topp