Greie rimelige vogner?

Babystøv

Forelsket i forumet
Noen som har forslag til gode rimelige vogner? Ja, emmaljunga vognene er jo flotte, men vil ikke bruke 10000 på det :)

Ser jo mange til 4-5000, men hva er en grei vogn? Har jo ikke peiling jeg. Hjelp! :)

Hvis du ikke MÅ ha ny vogn, er det jo masse bra å få tak i brukt!!

Selv kjøpte jeg en brukt emmaljunga edge til 3500,- da jeg ventet eldstemann. Det eneste som vitnet om at den var brukt var jo egentlig at det ikke var nyeste farger og design. Vognen skal brukes til min nummer 3 nå og er like god enda. Eneste skavanken er en litt solbleket kalesje.

Ellers vil jeg tro de fleste vognene på markedet duger! Det kommer jo litt an på ditt behov. For meg har det vært veldig viktig med stor bag med god plass til vinterpose (vi bor på fjellet), samt at vogna funker fint på snø, slaps og grusveier. At den tar mye plass i bilen og er litt stor å manøvrere inne på kjøpesenter har liksom ikke betydd så mye for meg. For andre er det jo viktigere at vogna tar liten plass og er lett og enkel å få med inn og ut av buss f.eks. Kan være greit å ta en runde med seg selv på hvilke behov en har før en begynner å lete i vognjungelen!! :)

Lykke til med vognjakta!!

Vi kjøpte brukt emmaljunga vogn til dattera vår, den var nesten ikke brukt og vært så fornøyd med den! Denne gangen kjøper vi søsken vogn, har ei vennine som har en veldig god søskenvogn så blir nok den:)

Back
Topp