Greengate!

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Fikk mine første kopper fra greengate idag:D gleder meg sånn til å samle på!! Flere som har dilla på noen spesielle serviser å vil vise meg?:D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1388880602562.jpg
    1388880602562.jpg
    83,4 KB · Visninger: 115
Kan komme tilbake til deg når jeg har fått det :) så fint det var :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har 4 av store og små tallerkener. Og 2 dype boller.
Firkløveren Victoria heter det :)

Sånn mønster :)

Vedlegg

• 1388920772237.jpg
    1388920772237.jpg
    40,7 KB · Visninger: 79
Jeg har middag og kaffeserviset i Valencia fra TilBords! Veldig fornøyd:) Men måtte ha Moe med litt farger også,så nå har jeg begynt å samle på Pip Studio's Early Bird! Utrolig søtt!
Valencia:
ImageUploadedByBV Forum1388963506.919512.jpg
Pip Studio Early Bird:
ImageUploadedByBV Forum1388963538.813376.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også glad i greengate, så ønsker meg mer:D Jeg har lyse rosa kopper med hvite prikker. Vil ha mugge, skåler etc;)
index.jpg
Ellers samler vi på serviset White Prime. Det har jo da selvsagt gått ut av produksjon, heldigvis har vi mye. Videre vet vi at det ligger en del rundt om i familien som har kjøpt inn til oss;)

CIMG2610.JPG CIMG2611.JPG CIMG2616.JPG

Fikk mine første kopper fra greengate idag:D gleder meg sånn til å samle på!! Flere som har dilla på noen spesielle serviser å vil vise meg?:D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Hvor har du kjøpt? Det er helt nydelig!

Jeg har middag og kaffeserviset i Valencia fra TilBords! Veldig fornøyd:) Men måtte ha Moe med litt farger også,så nå har jeg begynt å samle på Pip Studio's Early Bird! Utrolig søtt!
Valencia:
Vis vedlegget 45766
Pip Studio Early Bird:
Vis vedlegget 45767

Det Pip er utrulig søtt. Fikk en i gave. Men må nok kjøpe meir av dei. Veit du kven som selge dei?

De selges hvertfall på Traktøren.

Greengate er så fint. Har masse i den røde varianten med hvitw prikker på, alt fra paiform, ildfastform til kopper etc.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det Pip er utrulig søtt. Fikk en i gave. Men må nok kjøpe meir av dei. Veit du kven som selge dei?
Jeg har kjøpt det fra stabbursbua.no (tilbud) (og fri frakt over 600,-) også har velkommenhjem.no en del. Noen TilBords butikker fører også serien:) Utrolig søtt serviset!!! :)

Back
Topp