gravstein..

randa

Flørter med forumet
jeg skal ordne gravstein til min lille datter som jeg mistet i uke 22, åsså lurer jeg på om noen har noen forslag til hva man kan skrive på gravstein...?

håper på svar..

vi har: sov godt lille venn[:)]

Så leit at du mistet lille jenta di.. :(

For oss så var det riktige å skrive: små føtter setter også spor

Noen bruker varianten: små føtter setter dype spor

Ellers er: Alltid elsket, aldri glemt veldig nydelig synes jeg...

-savner deg
-vi er glad i deg
-lille engelen vår

Lykke til med å finne det som passer for dere og jenta deres..

Jeg aner ikke hva jeg skal skrive... er så vanskelig... vanskelig å velge stein også syns jeg[8|]

Vi mistet tvilling guttene våre i uke 20, og på steinen vår står det: våre to englebarn, så dato under [:o] Om du ikke ga henne navn så kan du bruke lille venn, vår prinsesse/jente, lille gull osv....Det viktsigste er jo at det gir betydning for dere. Vi har en liten og enkel stein, vi har bare satt på s må detaljer spm to hjerter og et egg oppå hvor det er 2 små gakkaker....men den er vi veldig glad i. Det skal være et sted dere går som dere skal sette personlig preg på [:o]

takker for fine forslag, tror vi går for "små føtter setter også spor", under navnet og dato for fødsel/død.

vi fant en utrolig fin gravstein som er en buestein som d sitter en bjørn å holder rundt, også er den ikke så stor. vi ville ikke ha en stor stein iogmed at ho var så lita.

ORIGINAL: randa

takker for fine forslag, tror vi går for "små føtter setter også spor", under navnet og dato for fødsel/død.

vi fant en utrolig fin gravstein som er en buestein som d sitter en bjørn å holder rundt, også er den ikke så stor. vi ville ikke ha en stor stein iogmed at ho var så lita.

Veldig bra valg..

Klemmer til deg..[:)]

så trist at du mista jenta de, sender en gd klem til deg..
slik er vår gravstein. er ikkje lett å velge..

Her er vår grav.....

d va nån vældig fine gravsteiner... men så trist... men d e gått å ha en plass å gå..:) å d e gått.
no e gravsteinen bestilt så gleder meg til å få d ferdig på kirkegården...

her er gravsteinen til Filip[:)] dette var nå på 3 års dagen hans[:)]

Back
Topp