Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint å kunne dele grav<3Min deler grav med farfaren sin, så vi skal få i en gullplate med navn og dato og sette på den eksisterende steinen Jeg bruker å sette dit hvite roser, de holdt seg ganske lenge når temp var noen minus. Nå står det vårlyng og påskeliljer der, og en blomsteroppsats oppi et hjerte.
Skulle gjerne hatt steiner, utrolig fint Men fikk brev fra gravlund at det ikke var lov Jeg og sambo hadde plukket mange fine steiner fra elven ved hyttaStarter selv med å legge ut bilde av grava til Marcus <3 Har nettopp lagd en kant av steiner som jeg ble veldig fornøyd med
Vis vedlegget 170045
Så fin gravplass<3Skulle gjerne hatt steiner, utrolig fint Men fikk brev fra gravlund at det ikke var lov Jeg og sambo hadde plukket mange fine steiner fra elven ved hytta
Takk <3 Vi fikk beskjed pga gressklipping, kunne ødelegge bladene og greier, vi gjorde det også fordi vi då andre hadde detSå fin gravplass<3
Så rart dere ikke får lov å legge steinene der. Det sjenerer jo ingen andre. Vi spurte aldri, vi bare ordnet det til, siden vi så andre hadde gjort det
Så fint det var <3Vis vedlegget 176820
Fikk gravstein idag kjøpte med en kurv på veien så får vi plante en av dagene... Mammas skatt
Den var kjempe finVis vedlegget 176820
Fikk gravstein idag kjøpte med en kurv på veien så får vi plante en av dagene... Mammas skatt
Kjempe fint Men spm, syns du jeg skal ha en lykt eller to? Vi har jo liggende sten så er så i tvil på hva som passer!?Jeg har også fått vert på grava og ordnet til 17.mai nå <3 mangler bare flagg på den 17. nå
Vis vedlegget 177099