Gravplass

Synny91

Betatt av forumet
Til dere som har gravlagt barnet deres <3 Tenkte vi kunne dele bilder. Tips til hva som er bra å plante og hvor vi kjøper ulik pynt til grava <3
 
Starter selv med å legge ut bilde av grava til Marcus <3 Har nettopp lagd en kant av steiner som jeg ble veldig fornøyd med :)

ImageUploadedByBV Forum1459809169.044274.jpg
 
Har vert veldig dårlig vær her og. Så mot 17.mai må jeg få på plass mer, så det blir mer farger :)
 
Min deler grav med farfaren sin, så vi skal få i en gullplate med navn og dato og sette på den eksisterende steinen :) Jeg bruker å sette dit hvite roser, de holdt seg ganske lenge når temp var noen minus. Nå står det vårlyng og påskeliljer der, og en blomsteroppsats oppi et hjerte.
Så fint å kunne dele grav<3
 
Starter selv med å legge ut bilde av grava til Marcus <3 Har nettopp lagd en kant av steiner som jeg ble veldig fornøyd med :)

Vis vedlegget 170045
Skulle gjerne hatt steiner, utrolig fint :) Men fikk brev fra gravlund at det ikke var lov :( Jeg og sambo hadde plukket mange fine steiner fra elven ved hytta :)
 
Skulle gjerne hatt steiner, utrolig fint :) Men fikk brev fra gravlund at det ikke var lov :( Jeg og sambo hadde plukket mange fine steiner fra elven ved hytta :)
Så fin gravplass<3
Så rart dere ikke får lov å legge steinene der. Det sjenerer jo ingen andre. Vi spurte aldri, vi bare ordnet det til, siden vi så andre hadde gjort det :)
 
Så fin gravplass<3
Så rart dere ikke får lov å legge steinene der. Det sjenerer jo ingen andre. Vi spurte aldri, vi bare ordnet det til, siden vi så andre hadde gjort det :)
Takk <3 Vi fikk beskjed pga gressklipping, kunne ødelegge bladene og greier, vi gjorde det også fordi vi då andre hadde det :)
 
Syns det var fint med to jeg :) Men er bare å prøve seg frem, jeg har endret flere ganger siden vi fikk opp steinen :p :)
 
Back
Topp