gravplass

• Trådstarter Trådstarter x1xMikael`s mamma
  • Opprettet Opprettet
X

x1xMikael`s mamma

Guest
Hei! er det flere av dere som har en grav å gå til når dere savner nurket deres? jeg er utrolig glad for at jeg har det. deilig å kunne ha et sted å gå til:)

Jeg har en grav å gå til. Heldigvis.
Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde gutten min hos meg, men det er i allefall en liten trøst å kunne stelle på graven hans. Finner en slags indre ro hver gang jeg har vært der. :)

Ja Milli ligger på en minnelund i nærheten her. Veldig flott plass. Siden vi hadde en liten seremoni i forbindelse med gravleggingen vet vi nøyaktig hvor hun ligger begravet og det kjennes godt å ha et sted å gå til. Vi kjører ofte forbi der og da får hun alltid en liten hilsen fra oss.

ja. Jeg fikk ikke vite at jeg kunne gravlegge han selv. Var når jeg kom hjem at slektninger sa det. Jeg ringte sykehuset med en gang og kontaktet begravelsesbyrået. Bærte han selv:)Er der flere ganger i uken. Slapper mye mer av når jeg er der og vet jeg har en plass å besøke han på:)sel om jeg gjerne ville hatt han i magen ennå og hatt en langt liv med han.

Ja vi fikk vite det av begravelsesbyrået. vi fikk dekket 18 000. så måtte betale 2050 kr selv. men det var pga vi tok ekstra skrift på steinen. Hadde spart de pengene om vi hadde hentet han selv,men det orket jeg ikke. vi mistet han på en lørdag og fredagen etter hadde vi begravelse. alt gikk så fort. men var godt når det var over på en måte. sov nesten ikke den uken etter han ble borte. men når begravelsen var fikk jeg mer ro i meg om at nå har han kommet til et sted han får det bra og jeg kan besøke han når jeg vil:)jeg er også glad jeg har bilder av Adrian når han kom og fra begravelsen.

Back
Topp