Graviklær

Varia

Glad i forumet
Håper for guds skyld at jeg ikke er den eneste ..hum hvordan skal jeg si det.. som er formfull her hehe
Første gang jeg gikk gravid så kom jeg så langt at jeg begynte å lete etter gravibukser. Mine presset så fælt. Men i Molde så er ikke akkurat utvalget stort. Prøvde de de hadde på H&M og der gikk jeg opp to størrelser en hva jeg vanligvis brukre og lell fikk jeg de ikke over låra. (veldig fint å lage graviklær små i størrelsen synes jeg da.) så dro jeg på babycomfort, men de var så dyre at jeg ikke prøvde de en gang. Nå ahr jeg bestilt ei kosegravibukse fra ellos. Så at utvalget plutselig har blitt ganske stort der nå.

Men det jeg lurer på er om dere formfulle her inne har noen tips om hvor jeg kan finne gravijeans som er "normal" i størrelsene og med bootcut? og eventuelt andre graviklær i en akseptabel prisklasse

ORIGINAL: Varia

(veldig fint å lage graviklær små i størrelsen synes jeg da.)

haha, ja det var jo veldig omtenksomt da.. regner med man føler seg nok stor om man ikke må opp enda to str!
så også at ellos hadde fått ganske greit utvalg, blir vel bestilling derfra etterhvert [;)]
utover det har jeg ikke peiling på slikt da dette er første graviditet, men spent på å høre om noen andre har svar

Jeg kjøpte ene gravidbuksa mi på Lindex[:)]
Tettsittende dongeribukse da.. Brukte den myye [:)]
Jeg sliter også med å finne bukser som passer.. både gravid eller ikke [8D]
Men blir nok å lete på Lindex etter en bukse til tror jeg.. Ellers så hadde jeg en bukse til jeg kjøpte på HM i Ålesund tror jeg det var.. Eneste gravidbuksene jeg hadde.. Brukte mye tights og tunika jeg da..

ja topper er jo ikke noe problem. er jo så mye fint innen tunikaer så trenger jo ikke spseielle gravi topper. men noen bukser hadde vert greit.
De fleste jeg kjenner som ikke er av den formfulle sorten har kunnet bruke sine vanlige klær hele graviditeten.. missunnerlig hehe

ORIGINAL: Mille85

Jeg kjøpte ene gravidbuksa mi på Lindex[:)]
Tettsittende dongeribukse da.. Brukte den myye [:)]
J

selger ikke graviklær på lindex i molde lenger. Trodde lindex hadde sluttet med det jeg. men kan jo hende det bare er i molde

Nei seriøst??? :O Hva skal jeg gjøre da??
*Håper det bare er i Molde de er så teit å slutte med det*

Da må jeg dra på en annen Lindex butikk å sjekke en gang :P

Elsket også gravid-buksene på Lindex i forrige svangerskap. Syns de var de eneste som hadde noe fornuftig til en fornuftig pris... Jeg FORVENTER([:D]) at de har gravideklær enda! Nemlig[>:].

Jeg var veldig fornøyd med hm sine dongeribukser jeg, helt til jeg la på meg en DEL uti svangerskapet[:'(] da forelsket jeg meg helt i en annen bukse de hadde der. Skal se om jeg kan finne bilde eller link, den er fantastisk god og ikke så dyr. Sort bukse, minner litt om joggebukse, men den er litt mer "fast" i stoff og fasong[:)]

joggebukser kommer jeg inn i uansett hvilket merke hehe. har gått igjennom jeansene til ellos og de er opp til str 46

hehe uff husker de buksene fra H&M..jeg bruker til vanlig str 38 i bukser og når jeg skulle kjøpe gravidbukse måtte jeg opp i 42,og rett før jeg fødte brukte jeg 44[8D]

syns faktisk d sku ha vært letterer å funne seg gravidklær i små str eg!
sist gang så seig gravidklær 36 av meg når eg va høygravid, og eg va ikke lita!
så d e vell ikke så enkelt i nån av di veian ;P

ORIGINAL: Sørfis

syns faktisk d sku ha vært letterer å funne seg gravidklær i små str eg!
sist gang så seig gravidklær 36 av meg når eg va høygravid, og eg va ikke lita!
så d e vell ikke så enkelt i nån av di veian ;P

hehe ja det er selvsakt like irriterende.. men i mitt (humoristiske) forsvar.. du kommer inn i klærne ..jeg fikk de ikke over låra hehe.. jeg er en normal str 44 nå var 42 når jeg prøvde graviklær på H&M. Da fikk jeg ikke på meg buksa som var i str 48.. Det er så nedtur altså hehe

Off, ja det er tåpelig med små gravidklær! Er jo mange (hvertfall jeg sist gang) som legger på seg ikke bare på magen, men også lår, rumpe osv.. Hadde en dongeribukse fra lindex sist, likte den ikke, bare falt av! Og en fra hm som satt veldig fint, men strammet for mye i strikken på magen.. Likte best linbuksene jeg og "finbuksene" som kunne reguleres i magen med knapper ol. Blir spennende å se hvordan det blir denne gangen, håper jeg kan vente lengst mulig med gravidklær! Husker fra sist at man blir godt lei til slutt[:)]

hehe, jau... kom meg inn i di ja ;P
syns d e så alt før lite utvalg når d gjeld gravidklær at eg har løst å spy..
gikk i di samme kleian di 4 siste mnd av forrige sv.skap- eg brent di oppe etterpå!
takla ikke synet av di. hehe..
og fann eg nåkka så såg d pinadø ikke ut ;:/ syns di sku ha satsa meira på fine å behagelie klær te gravide.
før e d en periode man føl seg pyton å fæl så e d når man e stortjukk å gravid (i mitt tilfelle iallefall).

ORIGINAL: Sørfis

hehe, jau... kom meg inn i di ja ;P
syns d e så alt før lite utvalg når d gjeld gravidklær at eg har løst å spy..
gikk i di samme kleian di 4 siste mnd av forrige sv.skap- eg brent di oppe etterpå!
takla ikke synet av di. hehe..
og fann eg nåkka så såg d pinadø ikke ut ;:/ syns di sku ha satsa meira på fine å behagelie klær te gravide.
før e d en periode man føl seg pyton å fæl så e d når man e stortjukk å gravid (i mitt tilfelle iallefall).

Er enig i at de burde selge finere klær, tenkte jeg også mye på sist gang, spesielt når jeg skulle finne juleklær og var nesten 6 mnd gravid, fant INGEN kjoler som kunne brukes, for de var ikke fine i det hele tatt[:'(]

2.januar skal vi i bryllup, da er jeg vel 5 mnd gravid, håper jeg finner en kjole som er fin nok, vil være litt fin også skal til en venninne..

Phu - det var da enda godt, lol. Ja, at Lindex har fremdeles mener jeg[8D]

Er ganske stor. Gjennom sist svangerskap gikk jeg med vanlig tøy. Denne gangen har jeg bestemt for å bestille bukser fra Motherhood.com.

Lurte på dette jeg og:-))
det var jo fine klær der;-))

takk for info

Back
Topp