Graviiid

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Hadde mistanker, var hos gynekolog i starten av mnd og tok celleprøve og spurte om hun kunne se noe om jeg var gravid, hun mente at det var for tidlig og at man ikke kunne se før uke 5 på innvendig ul, noen som har erfaring med ul så tidlig? Mine mistanker om gravid var med svak pos test uken etter og idag sterk klar rød strek, testet billigstrimmel. mens termin 18 nov, 5 uker idagventer nr 2, har ei på 3,5 år fra før

Har fått innvendig ul, men for å ta ut spiral. Men da sa hun at hun tok innvendig ul for å sjekke at jeg ikke var gravid og hvor spiralen lå

Har hatt ul i uke 4 uten noe problem. Man ser antydninger til både det ene og det andre, men ikke noe hjerte som slår da....

Dro ikke pga å utelukke graviditet, men fikk time til en celleprøve så var bare tilfeldig at jeg ventet på mens da jeg var der. Også fikk skrevet ut nye p piller og hadde planer om å begynne med de igjen men dagene gikk og sitter må med 3 positive tester et lite mirakel i magen hurra gratulere til alle dere andre også ;)

Jeg var på ul i uke 5 med sønnen min og da så legen kun en plommesekk, men 2 uker etterpå var det en spire med et bankende hjerte:)

Gratulerer!

Gratulerer ! :)

Var hos en privat gynekolog så skal ringe henne og få komme inn igjen;) i april mnd så er det sikkert mere å få øye på;) <3

Gratulerer! :)

Back
Topp