Gravidyoga

Manva

Blir kjent med forumet
Jeg lurer på om noen her inne har erfaring med gravidyoga eller har tenkt å gå på det i svangerskapet? Jeg har tenkt mye på om det kunne vært noe. Er ikke veldig godt trent i utgangspunktet, så tenkte dette kunne være god styrketrening for bekkenet, samt at man lærer og øver på pusteteknikker.

Tror jeg vil gjøre det når jeg flytter hjem igjen , se om dem har noe i oslo, men blir desverre ikke noe før juli av tror jeg [&:]

apropo Oslo, så ha rde gravid styrke på Domus atletica mandager halv tre til halv fire, og Gravid Yoga, mandag halv fem til halv seks=)

tror det er syvukerskurs, og man må melde seg opp på dem
Jeg skal ta styrkekurset i syv uker først, og så yogakurset

ORIGINAL: MariaKA

apropo Oslo, så ha rde gravid styrke på Domus atletica mandager halv tre til halv fire, og Gravid Yoga, mandag halv fem til halv seks=)

tror det er syvukerskurs, og man må melde seg opp på dem
Jeg skal ta styrkekurset i syv uker først, og så yogakurset

Takk for svar:) Siden jeg ikke er student tror jeg nok at Domus kan bli litt i dyreste laget. Men du har tilfeldigvis ikke hørt noe om Yggdrasil yogaskole? Holder til på Grunerløkka og Bislett.

Jeg har sett masse yogakurs for gravide i Oslo. Har faktisk en rett ved siden av her jeg bor også.

Har lyst til å melde meg på det. Ble veldig stillesittende pga. bekkenløsning sist, tror det kan være deilig å få bevegd litt på seg. Jeg har jo også trent en del yoga det siste året og fått veldig sansen for det.

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Jeg har sett masse yogakurs for gravide i Oslo. Har faktisk en rett ved siden av her jeg bor også.

Har lyst til å melde meg på det. Ble veldig stillesittende pga. bekkenløsning sist, tror det kan være deilig å få bevegd litt på seg. Jeg har jo også trent en del yoga det siste året og fått veldig sansen for det.

Jeg har ingen erfaring med yoga, men tenkte det var bra fødselsforberedelse med tanke på pusteteknikker, samt god styrketrening. Hvilken yogaskole har du rett ved der du bor? Har du noen yogaskoler å anbefale?

Jeg har trent både yoga og pilates før jeg ble gravid og trives godt med treningsformen.

Her er det ingen kurs, men har bestilt meg en dvd med gravidyoga, og gleder meg veldig til å få den!

tror det er veldig bra trening i svangerskapet og har hørt dette også kan være til stor hjelp for fødselen!

Jeg trener noe som heter "fit mama" det består av salsa, yoga og siste del pilates for å strekke ut. Jeg liker det veldig godt nå, men er usikker hvordan det blir med stor mage [8|] Vi får se [;)]

Back
Topp