Gravidyoga

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Noen her som har vært på gravidyoga tidligere, eller har tenkt å dra på det denne gangen?

Har skikkelig lyst, så driver og ser på litt ulike kurs i området.

Last edited:
Noen her som har vært på gravidklær tidligere, eller har tenkt å dra på det denne gangen?

Har skikkelig lyst, så driver og ser på litt ulike kurs i området.
Hvis du forandrer gravidklær til gravidyoga så er det sikkert flere som svarer. Jeg selv har ikke, og med bekkenet mitt blir det nok ingenting denne gangen heller

Hvis du forandrer gravidklær til gravidyoga så er det sikkert flere som svarer. Jeg selv har ikke, og med bekkenet mitt blir det nok ingenting denne gangen heller
Autocorrect gjør meg gæren, takk :P

Har ikke prøvd, er førstegangs. Har litt lyst å prøve, men da må jeg først få satt meg inn i hvor dem har slikt her. :)

Det er ikke noen slike tilbud her jeg bor dessverre:sorry:

Sendte epost til et yogasenter her jeg bor. Så nå er jeg allerede påmeldt til gravidyoga i september, gleder meg. Tror det blir et fint sted å møte andre gravide. PS. Tror det er lurt å sjekke sånt i god tid, siden det allerede var flere påmeldt på det kurset jeg skal på.

Så meldingen virket litt sur ut nå, var ikke meningen. Men trur alle emojiene forsvinner når jrg skriver fra mobil:(
Virka ikke sur, men forumet tillater kun sine egne emojis dessverre. Veldig kronglete. Blir til at jeg stort sett bruker de samme fire jeg kan skrive med tastaturet ( :) ;) :P :D )

Sendte epost til et yogasenter her jeg bor. Så nå er jeg allerede påmeldt til gravidyoga i september, gleder meg. Tror det blir et fint sted å møte andre gravide. PS. Tror det er lurt å sjekke sånt i god tid, siden det allerede var flere påmeldt på det kurset jeg skal på.
Så det var bindene påmelding her til kurs, så drøyer det til etter TUL.

Har likt yoga veldig godt før, for typ 10 år siden :D, så gleder meg til å drive litt med det igjen.

Skulle ønske det var et sånn tilbud her, men det er det desverre ikke :( Ellers høres det veldig gøy ut!

Har ikke prøvd, er førstegangs. Har litt lyst å prøve, men da må jeg først få satt meg inn i hvor dem har slikt her. :)
Jeg søkte på yoga + byen jeg bor ved.
Fikk opp liste over sentrene som driver med yoga, og sjekka ut tilbudene deres. De fleste har gravidyoga virker det som, men stor forskjell i lengden på kursene og pris.

Skulle ønske det var et sånn tilbud her, men det er det desverre ikke :( Ellers høres det veldig gøy ut!
Det er ikke noen slike tilbud her jeg bor dessverre:sorry:
Var ikke ett sånt tilbud der jeg bodde sist jeg var gravid, så gleder meg denne gangen.

Ser ut som om det er endel bra på youtube/nettkurs om det er av interesse.

Jeg har trent yoga hjemme i det siste, så nå ble jeg motivert til å melde meg på et kurs! Ble gledelig overrasket over at det er et kurs bare 5 minutter hjemmefra!

Så det var bindene påmelding her til kurs, så drøyer det til etter TUL.

Har likt yoga veldig godt før, for typ 10 år siden :D, så gleder meg til å drive litt med det igjen.
Ser den. Måtte betale på forhånd jeg for å sikre plassen, men enten er det vel mulig å få tilbake hvis noe ikke går etter planen med spiren i magen. Ev. Så er det en sjanse jeg tar. Litt dyr sjanse men :eek::hilarious:

Har også kikket litt på gravidyoga! Vurderer det, men jobber turnus, så er vanskelig at det passer hver gang :(

Har også kikket litt på gravidyoga! Vurderer det, men jobber turnus, så er vanskelig at det passer hver gang :(
Upraktisk med turnus ja! Du kan jo høre med sjef om tilrettelegging så du får trent i forhold til turnus, arbeidsplasser er ofte hjelpsomme på sånt fordi litt trening kan holde deg i bedre form (ikke sykemeldt) lengre ;)

Upraktisk med turnus ja! Du kan jo høre med sjef om tilrettelegging så du får trent i forhold til turnus, arbeidsplasser er ofte hjelpsomme på sånt fordi litt trening kan holde deg i bedre form (ikke sykemeldt) lengre ;)
Får undersøke etter ferien :D

Jeg gikk på gravidyoga sist svangerskap og syntes det var helt fantastisk! Bodde i Oslo, så det var et enormt tilbud - der jeg gikk var det drop in, så man slapp å melde seg på et helt kurs. Siden sist har vi flytta ut av byen, og med en halvannetåring vet jeg ikke om jeg kan prioritere å bruke tid på det, men jeg vil virkelig anbefale det til ALLE! :-D

Har gått på det de andre svangerskapene, elsker det. Funket til og med med trøblete bekken. Bør vel få det til denne gangen også :)

Back
Topp