Gravidyoga

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
I dag har jeg min første yogatime, gleder meg masse!
Noen som har vært på det før?
Jeg har aldri vært borti noen form for yoga, og sliter veldig med bekkenløsning.. Så dette blir spennende :)

Jeg har aldri vært borti noen form for yoga, og sliter veldig med bekkenløsning.. Så dette blir spennende :)
Det har jeg også lyst til... :-) gi tilbakemelding hvordan det var!!

Jeg er snart ferdig med mitt første gravidyogakurs! Nest siste time i kveld. Synes det er kjempedeilig trening, og ikke minst avspenning. Jeg elsker avspenningen timen starter og slutter med. De gangene jeg klarer å slappe heeeelt av vil jeg ikke opp igjen, bare ligge der å nesten sovne.. Elsker det, og trenger det. En time og kvarter til bare meg selv!
Med bekkenløsning er det visse øvelser som er vanskelige, men det kjenner du fort. Du gjør bare det du får til, ikke press deg så du får bekkensmerter. Litt vondt i musklene blir det jo når man på alle mulige måter da, og det er jo greit.
Ellers tenker jeg at jeg får bruk for pusteteknikkene når fødsel er på gang. Jeg har så angst for å føde, og trenger å ha noen små hjelpemidler så panikken ikke tar meg like fort som den har gjort under de andre fødslene...
Lykke til, det blir sikkert bra! Og du blir vant til at du må slappe av i skjeden, endetarm og andre festlige ting, uten å le deg i hjel :P

Nei men jeg har også veldig lyst:). Hvor mye betalte du/dere forresten? Ser det koster litt :o

Back
Topp