gravidvitaminer

Bambiis

Betatt av forumet
Novemberlykke 2018
Jeg tar nycoplus sin gravidpakke og mistenker at jeg blir kvalmere enn jeg hadde trengt å være pga dem, når jeg har glemt dem føler jeg meg bedre.

Noen som har erfaring med dette og prøvd noe annet de ikke har blitt kvalm av?

Jeg hadde samme følelse i starten ved forrige svangerskap. Jeg følte jeg ble dårligere av å ta folat, for om jeg glemte å ta så følte jeg meg bedre. Føler ikke jeg merker noe sånt denne gangen, merkelig nok. Jeg tok Lifelines gravidpakke.

Jeg hadde samme følelse i starten ved forrige svangerskap. Jeg følte jeg ble dårligere av å ta folat, for om jeg glemte å ta så følte jeg meg bedre. Føler ikke jeg merker noe sånt denne gangen, merkelig nok. Jeg tok Lifelines gravidpakke.

Så bra du ikke merker det denne gangen :) kjøpte lifeline i dag...

Tar omega3 multivitaminer og folat

Image1521978229.407770.jpg
Jeg kjøpte denne for 5 dager siden, å helt ærlig så syns jeg de smaker såå forferdelig, de kommer opp igjen innen 10 min. For de som er ekstra sensitiv for smak å lukt, anbefaler jeg ikke disse

Tar bare folat å prøver å spise relativt variert og sunt, eller variert nok til at jeg får i meg alt det jeg trenger

Spiser bare folat. Ellers spiser jeg variert nok til å få i meg det jeg trenger. Jeg er litt av den mening at de fravidvitaminene er til for at produsenten skal tjene penger..

Tar omega 3 multivitaminer og folat

Tar folat og tran!

Tenkte å begynne med sånne gravidvitaminer etter 1.trim, da blir det istedenfor folat siden de også inneholder det! :)

Tar folat og tran. Sto med to foskjellige pakker med sånn "alt-du-trenger-når-du-er-gravid" og var veldig usikker. Snakka med dama på apoteket, hun lurte på om jeg spiste variert mat og grønnsaker. Og det gjør jeg jo. Så da sa hun at de pakkene bare er tull[emoji23] (Pluss at de var svindyre[emoji51][emoji85]) Spiser ikke fisk, så tran var det eneste jeg trengte i tillegg til Folat.

Tar Lifecare(?) gravidpakke fra apoteket :-) Synes den er veldig grei, og da får jeg god samvittighet for jeg føler at jeg får i meg alt som trengs på tross av elendig kosthold de siste ukene :p

Jeg tar folat og omega 3 kapsler, fordi jeg ikke spiser fisk. Omega 3 tar jeg uavhengig av graviditet :-)

Back
Topp