Gravidtruse

Ipek

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Dere flergangsgravide - hvilke truse blei din favoritt? Husker at jeg bare fant truser med lavt liv foran og høy bak, så fikk skikkelig sæggerumpe i de. Liker godt høyere liv på både bukser og truser ellers, men når magen blir stor, så blir det vel litt vel voldsomt med de trusene som går helt opp til puppene? Eller...?? Er det de som er tingen?

Jeg brukte vanlig string gjennom hele svangerskapet :)

Etter fødsel så gikk jeg over til vanlige truser og likte veldig godt noen enkle fra cubus som var av vanlig størrelse :)

Jeg prøvde både den høye typen og vanlige truser sist svangerskap. Brukte mest og likte best vanlige truser. Men under graviditetsbuksene som går langt oppe på magen så var det litt bedre med den høye. Blir nok bare å bruke helt vanlige truser denne graviditeten :)

Jeg er gravid med første barn - har funnet noen gode på KappAhl. Den Creem serien er veldig behagelig. Og de har alle slaga modeller. :)

Bruker helt vanlige.. eh.. truser. Ikke string, hipster eller sånt, bare.. truser. Kalles sikkert briefs hvis man skal være fin på det :P
Synes det er helt greit behagelig å bruke.

En anbefaling av meg. Hamstret inn mange av disse trusene. Kjempe gode og behagelige å ha på seg med høyt liv og sømløst design, uten sidesømmer. Denne blir nok en favoritt resten av graviditeten ❤️

Kjøpt på Lindex.

Vedlegg

• DFBFBED0-6AA7-459E-861D-0888187E7853.png
    DFBFBED0-6AA7-459E-861D-0888187E7853.png
    54,6 KB · Visninger: 24
Om noen foretrekker string må jeg bare anbefale Mona Stringtruse i modal fra Cubus! (https://cubus.com/no/p/mona-stringt...Z6HnLdrv3wPE6zINf00xeJhT5vceXh3BoCjloQAvD_BwE)

Seriøst beste jeg har vært bort i! Supermyke, stretchy, lager ingen press eller bulker og funker enten man liker å dra de opp på magen eller ha de lavere i front. Jeg personlig drar vanligvis truser opp på magen men nå som magen vokser blir det en bulk der, ikke med disse! Kjøpte i min vanlige størrelse, kjøper muligens en størrelse større senere, men disse jeg har nå kommer til å fungere lenge!

Vanlige truser, på slutten sist brukte jeg noen fra H&M som er lave framme så blir nok det samma denne gangen :happy:

Lindex syns jeg leverte varene på alt som hadde med graviditeten å gjøre. Brukte vel ikke gravidtruse før i siste trimester, men da var det skikkelig deilig. Samme gjelder strømpebuksene fra Lindex

Har vurdert litt de trusene ifra fødebagen.no. Men har ingen erfaring med disse trusene så kommer nok heller til å kjøpe hipster lignende på cubus eller kappahl. Der vet jeg ihvertfall hva jeg liker i fra før.

Hipster fra Cubus. Elsker de! Kjøpte forrige graviditet, og bruker de enda:)

Back
Topp