Gravidtights

Trultersen

Blir kjent med forumet
Hei! Buksene føles så trange så tenkte jeg kunne kjøpe meg en gravidtights for å ha til litt lengre gensre blant annet. Alle jeg har sett på er så shiny i stoffet. Jeg vil gjerne ha den litt tykkere og matt.

Har dere noen tips?

Hei! Buksene føles så trange så tenkte jeg kunne kjøpe meg en gravidtights for å ha til litt lengre gensre blant annet. Alle jeg har sett på er så shiny i stoffet. Jeg vil gjerne ha den litt tykkere og matt.

Har dere noen tips?

Bruker disse fra hm, god stretch så de er ikke ubehagelige over magen, selvom denner oppblåst eller er høygravid (vrikte de sist også);

Jeg syns både Hm sine vanlige og gravidtightser er kjempegode! Sist begynte jeg allerede i uke 5 å gå i gravidtights og syns det var veldig allright . :-)

Jeg syns både Hm sine vanlige og gravidtightser er kjempegode! Sist begynte jeg allerede i uke 5 å gå i gravidtights og syns det var veldig allright . :)

Opplevde sist at gravidtightsene var MINDRE i størrelsen enn de vanlige, det var irriterende :hilarious:

Kjøpte 2pk fra zarlando, den sklir ikke ned iallefall, og strammer ikke, og er matt, men den er normalt tykk :happy: billig da!

Back
Topp