Gravidtights som ikke glir ned?

Lykke2023

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Maiskolbene 2023 :-)
Noen som har funnet en gravidtights som er god? Føler alle bare glir ned :dead: helst som kan brukes til trening
 
Last edited:
Er veldig fornøyd med Zalando sine, kjøpte en 3-pk der :)
Har brukt de siden uke 12 og før magen kom, bare fordi jeg ikke orker noe som strammet over magen. De har aldri glidd ned.
 
Er veldig fornøyd med Zalando sine, kjøpte en 3-pk der :)
Har brukt de siden uke 12 og før magen kom, bare fordi jeg ikke orker noe som strammet over magen. De har aldri glidd ned.
Skal sjekke de ut :) er det bare vanlig bomullstights eller passer de til trening også tror du? :)
 
Henger meg på denne! Prøvd noen tightser i bomull, for hverdagsplagg. Men enten siger de ned over magen, eller så siger de ned i skrittet. Er så lei
 
Jeg har en seamless highwaist yogatights fra casall som funker ypperlig i første del av svangerskapet iallefall. Den ble også veldig flittig brukt i tiden etter fødsel sist gang. Gir både støtte og er veldig stretchy. :)
 
Til trening bruker jeg en seamless tights fra famme, brukte den forrige svangerskap også.
Alt til hverdags siger utenom tynne strømpebukser her, og bukser i ribbestoff sitter greit men de synes jeg ser litt ut som pysj..
 
Kjøpte billigste 2pakken på zarlando, og den siger ikke, veldig god
 
Kjøpte også en 3 pakk fra Zalando. De er veldig gode, sklir ikke ned :happy:
 
Jeg bruker fortsatt treningstightsen min fra Bara, den sitter som støpt på selv med større mage.
 
Jeg endte opp med å kjøpe vanlig tights fra lager157 og de passer perfekt når jeg gikk opp en størrelse! Tror de het epic tights seamless. Koster bare 150kr også :happy:
 
Jeg kjøpte nettopp Flexwear marble scrunch i en størrelse større enn vanlig, og den sitter virkelig som et skudd! Og sklir ikke ned over magen
 
Back
Topp