Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal sjekke de ut er det bare vanlig bomullstights eller passer de til trening også tror du?Er veldig fornøyd med Zalando sine, kjøpte en 3-pk der
Har brukt de siden uke 12 og før magen kom, bare fordi jeg ikke orker noe som strammet over magen. De har aldri glidd ned.
De er i bomull som passer best til hverdags. Til trening ville jeg valgt et annet stoffSkal sjekke de ut er det bare vanlig bomullstights eller passer de til trening også tror du?
Føler alle siger! Og skjønner jo det med tanke på hvordan de er «bygget» Skal undersøke litt til og satser på å finne noe!Kun prøvd hm sine, helt ok, men siger litt
Du må si i fra om du finner noe som fungererFøler alle siger! Og skjønner jo det med tanke på hvordan de er «bygget» Skal undersøke litt til og satser på å finne noe!
Sniker. Enig i denne! Aim’n sine var veldig bra i 2. og starten av 3. trimester. Før det brukte jeg vanlige aim’n high waist i en størrelse større og nå (3. trimester) passer H&M sine.Aim’n sin gravidtights er helt nydelig på trening