gravidtest/eggl.test

Zid

Gift med forumet
Ja da svidde jeg av den siste gravidtesten jeg hadde liggende. Og to streker kom opp TYDELIG etter sekunder..så fortsatt gravid gitt [;)][:D]

men.. etter at jeg testet etter eggløsning i juni,så hadde jeg igjen 5 stk testpinner til den digitale. Lest på ett forum av ei som fikk positiv eggl.tester når hu var gravid.

Enten får en jo et smilefjes på testen eller ikke. Hos meg kom det smilefjes. Jeg har igjen 4 stk.

Hvis jeg i kommende uker føler jeg trenger å få det bekreftet IGJEN at en er gravid, ville dere stolt på dig.el-testene da? så slipp en å kjøpe ny gravidtester..

hmmmm[8|]

hmmm, jeg vet ikke.. det er ingen garanti for at el testene skal slå ut
når man er gravid, så tror ikke jeg hadde stolt helt på de..
kan du ikke bestille g tester på billig tester.no?
der koster de jo mye mindre enn på apoteket[:D]

hehe, du har ikke slått deg helt til ro du heller zid[;)]

jeg tok en billig el test i går, har ikke flere g tester hjemme og har bestemt meg or at jeg nekter å kjøpe flere...

el testen ble positiv og tok det som et godt tegn[;)]

men som langlifrøken sier, vet ikke om jeg hadde helt stolt på dem, ikke få panikk om de ikke slår ut positiv, du er gravid allikevel[:D]

hehe.. må liksom få det bekreftet helt frem til første legetime i uke 11-12 engang..

Men er kanskje greit å IKKE stole på de El testene, for hvis den plutselig viste null smilefjes, så hadde jeg vel sikkert fått panikk..

mmm.. trur jeg da skal prøve å la VÆRE å kjøpe nye graviditetstester de neste 3-4 ukene.. eller.. prøve å la være. Ikke så kan jeg vel ringe legen å få dem til å teste hvis jeg ikke klarer å vente til første legetime. Blir billigere det gitt ;) hehe

ikke akkurat billig med g tester nei[:-]

jeg skal til legen på torsdag, da er jeg 7 uker på vei[:D]

kan du ikke bare ringe å få en tidligere kontroll time da???

er noe med det å få det bekreftet av legen, tror jeg[;)]

Skal prøve å la være å tenke så mye på det.. haha..som om DET går, men skal prøve.. så får vi se hvor lenge det går før jeg bare MÅ få en bekreftelse til.. om en tar en tlf til legen [;)]

Jeg har også hørt dette, men jeg hadde nok ikke stolt 100% på de[;)]

jeg har vel rundt 15 g-tester igjen[8D][8D]
Kjøpte billig på ebay[;)][:D]
Men ja jeg får også positive el-tester... men aldri prøvd den digitale... og tar det ikke for gitt at de alltid vil slå ut selv om man er gravid.. men ofte gjør de det[:)]

Haha, herlig at flere tenker likt meg!!! Har maaaange tester Gr og EL, som bare venter på å bli tissa på[8D]

Forrige svangerskap tok jeg den siste testen rundt uke 30...[8D]

ORIGINAL: TonjeJenta

Forrige svangerskap tok jeg den siste testen rundt uke 30...[8D]

[:-] uke 30? hihi..

Back
Topp