Gravidtøy

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Noen som har begynt å bruke/handlet det?
Er sååå oppblåst at joggebukser er best! :rolleyes: og har noen bukser som er høye og greitt å få på. Har kjøpt Only sine pene joggebukser, de er behagelige på :p Og må ha noen nye bh'er. Og nytt arbeidstøy.

Er sååå oppblåst at joggebukser er best! :rolleyes: og har noen bukser som er høye og greitt å få på. Har kjøpt Only sine pene joggebukser, de er behagelige på :p Og må ha noen nye bh'er. Og nytt arbeidstøy.

Har handlet men ikke tatt det i bruk enda :) Har lang vei til nærmeste butikk der de selger preggoklær så derfor litt tidlig ute når jeg hadde muligheten :) Ellers bruker jeg og en joggedressbuksetype fra only nå som er helt super :)

Jeg har gått med gravidbukser fra HM siden uke 6 Er førstegangsgravid og 8+0 i dag. Syns det er en drøm å gå med, og de ser jo ut som vanlige bukser så lenge en har lang nok genser eller skjorte over :) går kun med de eller only sine pene joggebukser, som du sier.

Bestilt jeg også [emoji85] Er så oppblåst og hoven på kvelden så skal bli deilig med noe slækt, bare håper ingen ser/legger merke til det [emoji28]

Jeg bruker tights for gravide mager daglig. Er så deilig! Ingenting som klemmer og gnager.

Har brukt det sia veke 5. Fekk sånn mageknip av å gå med bukser som stramma over magen..

Har fra før, men har ikke begynt å bruke dem.
Holder meg til høyt sittende jogge/treningsbukser som ikke strammer over magen :p

8+3 i dag.

Tenker kanskje å kjøpe første plagget i morgen. Er bare 7+2, men er sykt oppblåst og trenger en ny tights, så da kan jeg like greit gå for gravid-varianten [emoji4] Noen som veg hvor de har slike? HM?

Tenker kanskje å kjøpe første plagget i morgen. Er bare 7+2, men er sykt oppblåst og trenger en ny tights, så da kan jeg like greit gå for gravid-varianten [emoji4] Noen som veg hvor de har slike? HM?
Kjøpte på HM i dag faktisk [emoji16]

Har fra forrige graviditet, men ikke begynt å bruke enda :)

Jeg skal kjøpe noen bukser på lørdag. Og jeg gleeeeder meg! Slitsomt med vanlige bukser.

Alle buksene strammer allerede, og puppene sprenger ut av BH’n (E-cup fra før av) så går rundt i tights og sports bh :p blir shopping så fort jeg ikke er kvalm :D

Hadde trengt det! Buksene strammer.. puppene har blitt større og er på vei ut av bh’n.. gidder ikke å kjøpe noe som helst før jeg vet at bolla ligger trygt i ovnen ;)

Sniker.

Anbefaler å Google eller se på YouTube om smart påkledning under graviditeten. Selv tenker jeg ikke bruke så mye mer enn hva jeg allerede har (mye arvet): noen enkle hvite/sorte t-skjorter, graviditetstights, store nattkjoler og strømpebukser for gravide. Har fra før av da mange lange cardigans, kjoler som rommer magen og harems-bukser fra HM som nok kan brukes hele svangerskapet.

Av BH anbefaler jeg de uten spile som du kan vokse inn i (de er mer stretch enn de med spile som er stive).

Back
Topp