Gravidtåke??

Haha! Kjenner meg igjen :) Her om dagen prøvde jeg å sette smørpakken inn i stekeovnen (som var på!) i stedet for i kjøleskapet. Hups! Flaks at mannen min var der, hvis ikke hadde det blitt en herlig vaskejobb! :pompus: Tror også hele min logiske sans (eller den lille jeg hadde) har forduftet, har stadig øyeblikk der jeg hardnakket påstår ting som på ingen måte henger på greip.

Vet at pregnancy brain er et begrep på engelsk, så jeg skylder alltid på det :P

Haha! Kjenner meg igjen :) Her om dagen prøvde jeg å sette smørpakken inn i stekeovnen (som var på!) i stedet for i kjøleskapet. Hups! Flaks at mannen min var der, hvis ikke hadde det blitt en herlig vaskejobb! :pompus: Tror også hele min logiske sans (eller den lille jeg hadde) har forduftet, har stadig øyeblikk der jeg hardnakket påstår ting som på ingen måte henger på greip.

Vet at pregnancy brain er et begrep på engelsk, så jeg skylder alltid på det :P
Hahaha!

Tar meg selv i å gjøre mye rart :p men skylder selvfølgelig på graviditeten :D

Jeg gikk og satte meg i bilen en dag, men følte noe manglet. Gikk inn igjen og der satt lillemor i bilstolen sin i gangen og putlet for seg selv.

Hadde og en episode når jeg var gravid der jeg hadde hentet noe i baksetet på bilen min før vi kjørte i samboeren sin bil, kom tilbake flere timer senere og da sto bakdøren fortsatt åpen..

Last edited:
Haha :P Søppeldunkene våre står nede i bakken ved postkassene. Så når jeg kjører, hiver jeg søpla inn i bilen og stopper nede i bakken for å hive søpla. Dette glemte jeg her en dag da jeg skulle ut å kjøre. Syns plutselig det lukta litt rart i bilen og oppdaget at jeg fortsatt hadde sølpa liggende i bilen :P

Back
Topp