"Gravidtåke"?

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Herregud som jeg tuster om dagen! Hadde glemt beinet om det ikke hang fast i kroppen min;-)

I dag kjørte jeg hjem fra jobb, rett forbi barnehagen og et stykke videre, før jeg plutselig kom på at kanskje jeg burde hatt med meg barna:-P det er meg som henter de hver dag, så skjønner ikke at jeg bare kjørte videre:-)

Flere?;-)

Er helt i en tåke om dagen jeg også.. Nå kan jeg ikke komme på noe annet enn at jeg er blitt kjempe treig og at jeg prøvde å bruke boksåpneren på kjelen når jeg egentlig skulle bruke den på boksen med kikerter.. :)

Jeg er også skikkelig i min egen boble! En venninne spurte meg hva jeg skulle i helgen, jeg vet jeg har planer en av dagene, men aaaner ikke hva, med hvem eller når!

Hehe.. Ja, det må være noe i det med gravidtåke :D kjørte rett forbi barnehagen i dag tidlig jeg da, på vei til barnehagen. Ungene lurte på hva jeg skulle :D skyldte på at barnehagen nylig har flytta, så jeg kjørte på gammel vane..

Hehe, godt å se vi er flere;-)

Ikke helt våken nei. Klarte å helle farris i solbærteen min... urk

Ja har av en eller annen grunn fått korttidshukommelse, har rotet bort både bankkort og førerkort! Så nå lurer jeg på hva det neste blir. Føler meg mer eller mindre dement :p

Sniker fra oktober :)

For er par uker siden lette vi veldig etter ost. Vi visste vi hadde mer igjen og ingen hadde sett den..

Det var selvfølgelig meg som hadde lagt osten i et kjøkkenskap! Haha:) Er verdens største surrehue!

Her om dagen etter mye løping inn igjen på kontoret etter jeg hadde dratt for dagen siden jeg "bare glemte" nøklene, neste var mobilen, neste var vesken (da la jeg igjen bilnøklene), så siste gang for å hente bilnøklene igjen, fikk jeg beskjed om at jeg var heldig som hadde bein og armer som satt fast på kroppen. Ellers hadde jeg vell glemt de og :P

Hehe ja glemmer ting hele tiden. :p Føler meg helt bomull i hodet for tiden.

Det er jo helt sykt dette her:-P haha! Føler jeg er på en annen planet jo;-)

Glemmer alt mulig! :P hadde ikke hodet vært skurdd fast hadde jeg nok glemt det å!

Veldig glemsk!! Sitter å prater med andre, å når de går anner jeg ikke hva vi prater med! Glemmer ting jeg skal huske!! Går fra ting, henter feil ting på kjøkkenet osv!! Hehe :)

Distré er mellomnavnet her og. Jeg har vaskedag idag - vinterjakker osv. Hiver mannens dunjakke i og har oppi såpe. Etter å ha skrudd på maskinen så skjønner jeg at jeg har oppi milo og ikke dun-såpe. Det hadde vel ikke gjort noe skade, men når jeg først har såpe for alt mulig rart så er det greit å bruke det riktig. Så jeg tar ut hans jakke for å vaske noe annet som man kan vaske med milo. Maskinen pep "ferdig" etter litt tid og ut kom MIN dunjakke :D

Back
Topp