"Gravidtåke?"

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Altså, nå føler jeg meg rimelig teit! Stått å lagd 9 stk doble ostesmørbrød til middag. Eller, jeg TRODDE jeg lagde ostesmørbrød, men har jo helt glemt å legge i OST!!! Er det mulig å rote så ille???? Flere som er glemske og roter?

TuMmY LoVe

Jepp!! Skriver under på denne altså...skjønner ikke at det skal være så vanskelig å fokusere...

Jaa.. Tror det må være noe Som heter gravidtåke. Glemmer ting, mister ting og surrer i vei...

Haha! Jeg også er ekstrem :p glemt å slå av plata på oven to dager på rad nå! Kjærsten min gir seg ende over på hvor surrete jeg er!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hahaha, nå måtte jeg le ;)
9 stk, og alle uten Ost? :p

Selv kjørte jeg deeen omveien til jobb her om dagen, var helt "bort" i en annen verden jeg altså... Skremmende!
Kjefta til meg selv i bilen: " Hva holder du på med, at det går an.." LOL!
Så ja... Det må være noooe med hjernen, tåke og graviditet altså :P

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Skylder fortsatt på ammetåken jeg :P

Jeg stod utenfor inngangsdøra og skulle låse opp med automatlåsen på bilnøkkelen. Jeg trykket ganske mange ganger før det gikk opp for meg hva jeg holdt på med... :P

Jeg stod utenfor inngangsdøra og skulle låse opp med automatlåsen på bilnøkkelen. Jeg trykket ganske mange ganger før det gikk opp for meg hva jeg holdt på med... :P

Hahahaha ;)

TuMmY LoVe

Hahaha, nå måtte jeg le ;)
9 stk, og alle uten Ost? :p

Selv kjørte jeg deeen omveien til jobb her om dagen, var helt "bort" i en annen verden jeg altså... Skremmende!
Kjefta til meg selv i bilen: " Hva holder du på med, at det går an.." LOL!
Så ja... Det må være noooe med hjernen, tåke og graviditet altså :P

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️
Herlig, slikt kan jeg finne på også..

TuMmY LoVe

Hehehe... også glemme osten da! Går det ann liksom?? :P

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Jeg skulle sette ut røyk o skaper på jobb i går og skulle laste plasten etter meg.. Endte opp med at jeg kasta røyken i søpla hahaha.. Flaks jeg så det :)

Jeg skulle sette ut røyk o skaper på jobb i går og skulle laste plasten etter meg.. Endte opp med at jeg kasta røyken i søpla hahaha.. Flaks jeg så det :)

Hihi, hadde blitt en kjedelig svinnliste :-P Bra du oppdaga det ;-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Altså, nå føler jeg meg rimelig teit! Stått å lagd 9 stk doble ostesmørbrød til middag. Eller, jeg TRODDE jeg lagde ostesmørbrød, men har jo helt glemt å legge i OST!!! Er det mulig å rote så ille???? Flere som er glemske og roter?

TuMmY LoVe

HAHAHHAHHAHA HYSTERISK! hahhahaha

Back
Topp