Gravidsymptomer før positiv test?

S-M15

Flørter med forumet
Lurer på hvilke symptomer dere hadde før evt positiv test? Jeg har hatt noen dager nå me økt utflod med rosa farge.TR skal være neste uke for meg.
så lurer på hvilke symptomer dere hadde før positiv test?
 
Med nr 1 ble jeg ekstremt kvalm, men det var en overraskelse så testet ikke før i uke 6 ( skulle egentlig bare utelukke graviditet. Med de andre hadde jeg ingen symptomer før uke 6, da kom kvalmen og etterhvert slitenheten
 
Litt murringer i korsryggen , ømme pupper , småkvalm, men det kan være hodet mitt som er dpo hyper hehe

Man får jo alle symptomer spør du meg da :bag: :bag:
 
Ømme pupper :happy8 og at mensen ikke kom da…tok test fire dager etter forventet mens (den er regelmessig og sjeldent mer enn 1 dag sen) og fikk positiv test. Rakk ikke gå så lenge uten å vite det egentlig
 
Var veldig sulten / hadde cravings, kvalme, trøtt / sliten, utflod, kviser.. men alt dette kunne jeg ha i DPOland uansett. Det som var annerledes var en rar følelse i livmor jeg aldri hadde hatt før, pluss at jeg spydde allerede 9 DPO (turte ikke teste før 12 DPO). Hadde forresten 16 dagers lutealfase før
 
Ekstremt ømme bryster - får ømme bryster før mensen også da, men det nådde nye høyder (og størrelser). Jeg prøvde også å gå litt ned i vekt, og på tross av at jeg fulgte planen som før, så stoppet det plutselig helt opp.

Fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var tre uker på overtid med mensen, for jeg har hatt uregelmessig syklus før og ikke vært gravid, så tenkte ikke noe så mye over det.
 
Back
Topp