Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte vanlig ullstrømpebukse fra h&m i den største størrelsen og holdt ut ca 45 minutter før den måtte av. Den var så sykt trang. Jeg hadde en bmi på under 20 da jeg ble gravid og hadde gått opp 5 kg da dette skjedde ca i uke 22.Er det egentlig vits i å kjøpe gravidstrømpebukser? syntes de vanlige går så langt opp at de også klarer å tres over magen![]()
Om du har stor mage så skjønner du nok. for meg er det ikke snakk om å bruke hverken vanlige bukser eller strømpebukser.Er det egentlig vits i å kjøpe gravidstrømpebukser? syntes de vanlige går så langt opp at de også klarer å tres over magen![]()
Om du har stor mage så skjønner du nok. for meg er det ikke snakk om å bruke hverken vanlige bukser eller strømpebukser.
Kjøpte vanlig ullstrømpebukse fra h&m i den største størrelsen og holdt ut ca 45 minutter før den måtte av. Den var så sykt trang. Jeg hadde en bmi på under 20 da jeg ble gravid og hadde gått opp 5 kg da dette skjedde ca i uke 22.
Anbefaler definitivt ikke hm strømpebuksene til andre gravide som er over gjennomsnittlig høye og som har bredere hofter enn skuldre.
Takk for tipsetMagen er ikke så stor enda, men må nok ut å kjøpe meg noen nye strømpebukser etter hvert. Da vet jeg hvor jeg ikke skal handle
Syntes det er ganske så behagelig og gå i skjørt og kjole, av de elastiske typene, så da trengs det noen par strømpebukser.
Dette gjaldt ikke gravidstrømpebuksene altså, men de vanlige. Jeg var forsåvidt ikke så fornøyd med gravidstrømpebuksa jeg kjøpte fra hm heller, men kjøpte en svart gravidtights derfra som jeg bruker sammen med sokker istedet. Den var behagelig, og kan prøves først.
aah, oktights jeg har kjøpt fra hm tidligere syntes jeg veldig lett får hull i seg, så pr nu har jeg faktisk ingen tights
Har ikke kjøpt meg så mye gravidklær enda, og har forsåvidt ikke planer om det heller. Er jo ikke så lange en skal bruke de heller (har termin i april). Så de to buksene jeg har gått til innkjøp av får holde![]()
Samme her, og den ene buksa er for liten allerede, så nå veksler jeg mellom den ene buksa jeg har og en vanlig ribbestrikket kjole med graviditghts under![]()
Ellers har jeg nettopp kjøpt meg en kjempe deilig kjole fra stormberg, ikke at du spurte om tips, men jeg er så fornøyd at jeg tipser likevel jeg