Gravidstrømpebusker

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Har de det på lindex? Eller må man på hm?

Lindex har og jeg synes de var best. De satt mye bedre enn HM sine på meg ihvertfall. HM sine skled bare ned etter 5minutter og var helt ubrukelige.

Lindex har veldig lite av graviditetsklær der jeg bor, men H&M har mye fint, blant annet tights og strømpebukser. De satt fint på meg. :)

Er det egentlig vits i å kjøpe gravidstrømpebukser? syntes de vanlige går så langt opp at de også klarer å tres over magen :P

Veldig fornøyd med de fra Lindex! De sitter som støpt, så trenger ikke å hipse dem opp hele tiden :)

Jeg bruker lindex sine 40den nylonstrømpebukser. Har hm sine bomullstrømlebukser men er ikke fornøyd med de.

Er det egentlig vits i å kjøpe gravidstrømpebukser? syntes de vanlige går så langt opp at de også klarer å tres over magen :p
Kjøpte vanlig ullstrømpebukse fra h&m i den største størrelsen og holdt ut ca 45 minutter før den måtte av. Den var så sykt trang. Jeg hadde en bmi på under 20 da jeg ble gravid og hadde gått opp 5 kg da dette skjedde ca i uke 22.

Anbefaler definitivt ikke hm strømpebuksene til andre gravide som er over gjennomsnittlig høye og som har bredere hofter enn skuldre.

Er det egentlig vits i å kjøpe gravidstrømpebukser? syntes de vanlige går så langt opp at de også klarer å tres over magen :P
Om du har stor mage så skjønner du nok. for meg er det ikke snakk om å bruke hverken vanlige bukser eller strømpebukser.

Om du har stor mage så skjønner du nok. for meg er det ikke snakk om å bruke hverken vanlige bukser eller strømpebukser.

Ja da vil nok tiden vise meg;) så langt har det vært god plass i strømpebuksene nemlig, så jeg har ikke helt sett problematikken hehe

Kjøpte vanlig ullstrømpebukse fra h&m i den største størrelsen og holdt ut ca 45 minutter før den måtte av. Den var så sykt trang. Jeg hadde en bmi på under 20 da jeg ble gravid og hadde gått opp 5 kg da dette skjedde ca i uke 22.

Anbefaler definitivt ikke hm strømpebuksene til andre gravide som er over gjennomsnittlig høye og som har bredere hofter enn skuldre.

Takk for tipset ;) Magen er ikke så stor enda, men må nok ut å kjøpe meg noen nye strømpebukser etter hvert. Da vet jeg hvor jeg ikke skal handle :) Syntes det er ganske så behagelig og gå i skjørt og kjole, av de elastiske typene, så da trengs det noen par strømpebukser.

Takk for tipset ;) Magen er ikke så stor enda, men må nok ut å kjøpe meg noen nye strømpebukser etter hvert. Da vet jeg hvor jeg ikke skal handle :) Syntes det er ganske så behagelig og gå i skjørt og kjole, av de elastiske typene, så da trengs det noen par strømpebukser.

Dette gjaldt ikke gravidstrømpebuksene altså, men de vanlige. Jeg var forsåvidt ikke så fornøyd med gravidstrømpebuksa jeg kjøpte fra hm heller, men kjøpte en svart gravidtights derfra som jeg bruker sammen med sokker istedet. Den var behagelig, og kan prøves først.

Dette gjaldt ikke gravidstrømpebuksene altså, men de vanlige. Jeg var forsåvidt ikke så fornøyd med gravidstrømpebuksa jeg kjøpte fra hm heller, men kjøpte en svart gravidtights derfra som jeg bruker sammen med sokker istedet. Den var behagelig, og kan prøves først.

aah, ok ;) tights jeg har kjøpt fra hm tidligere syntes jeg veldig lett får hull i seg, så pr nu har jeg faktisk ingen tights :P
Har ikke kjøpt meg så mye gravidklær enda, og har forsåvidt ikke planer om det heller. Er jo ikke så lange en skal bruke de heller (har termin i april). Så de to buksene jeg har gått til innkjøp av får holde :)

aah, ok ;) tights jeg har kjøpt fra hm tidligere syntes jeg veldig lett får hull i seg, så pr nu har jeg faktisk ingen tights :p
Har ikke kjøpt meg så mye gravidklær enda, og har forsåvidt ikke planer om det heller. Er jo ikke så lange en skal bruke de heller (har termin i april). Så de to buksene jeg har gått til innkjøp av får holde :)

Samme her, og den ene buksa er for liten allerede, så nå veksler jeg mellom den ene buksa jeg har og en vanlig ribbestrikket kjole med graviditghts under:)

Samme her, og den ene buksa er for liten allerede, så nå veksler jeg mellom den ene buksa jeg har og en vanlig ribbestrikket kjole med graviditghts under:)

Ja det er jo en viss risiko ved at selv gravidbuksene kan bli for små, men krysser fingrene for at jeg slipper å erstatte dem underveis :hilarious: Ellers har jeg nettopp kjøpt meg en kjempe deilig kjole fra stormberg, ikke at du spurte om tips, men jeg er så fornøyd at jeg tipser likevel jeg :D http://www.stormberg.com/no/kleive-fleecekjole.html?nosto=nosto-page-category1#10170095015

Deilig fleece stoff på innsiden :) Ser for meg at jeg kommer til å bruke den flittig både under og etter graviditeten.

Fornøyd med gravidstrømpebuksene fra hm jeg. Begge sømmene skal være fremme.

Er det noen som har litt større utvalg av strømpebukser da? Type ikke nylon? Vil gjerne ha noen tykkere, eller gjerne nylonstrømper med mer enn 40 den, noen med mønster eller farger?
Den på Lindex ble det hull i bare jeg så litt hardt på den...

Klarer ikke vanlige strømpebukser, for magestrikken strammer, og det blir veldig ubehagelig.

Calvin Klein sine når til under brystene.. Helt fantastiske og sklir ikke ned i det hele tatt :-) (Det er ikke spesielt for gravide, men funker fint for meg... er nå i uke 35 :)

Back
Topp