Gravidstrømpebukse hvilken vei?

Agnete

Forumet er livet
Jeg føler meg rimelig dum her jeg spør, men kjøpte meg ett par strømpebukser til gravide her om dagen.
Og jeg tok da på meg den veien jeg trodde var riktig.
De to strekene bak på rompa, men hele passformen var helt feil og strømpebuksen falt ned hele tiden!
Så de gamle mine er jo mye bedre :p
Hvordan skal disse strømpebuksene egentlig være? De to strekene bak eller foran på magen? Er det kroppen min det er noe galt med :D De er fra HM :p

Lol :P Det er jo for å få plass til magen, ikke rompa! Den prøver man jo vanligvis å skvise inn i noe tightere :D

Skal de på magen? Det er jo motsatt enn alle andre strømpebukser :p
Det syntes ikke jeg var logisk :)
Ikke rart rompa liksom ble litt liten :D Hihi
Mange strømpebukser har bare en strek både foran og bak. Hvertfall til voksne. De må ha to foran for ekstra stoff :)

De fra lindex er super gode, og bra kvalitet også.. Med eget utvidet område til magen, veldig enkelt og se hva som ska frem :)

Jeg bruker de med de to strekene bak og digger de, kjøpte i M (min vanlige str) i starten og nå i L :)

Mange strømpebukser har bare en strek både foran og bak. Hvertfall til voksne. De må ha to foran for ekstra stoff :)

Jeg bruker mye nylonstrømper og alle de har to streker på rompa.
Så det falt meg faktisk ikke inn engang at de nå skulle på magen :p haha
Skal gi de en sjans til, kanskje de blir mer behagelig når jeg tar de på riktig vei :D Hihi

Hm.... Begynner jeg å lure på om jeg gikk med mine feil når jeg var gravid :P

Har sjølv lurt på detta der! Prøve den begge vegar, og det mest komfortable var når dei to var bak. Dei gravde seg litt inn i glufsa når eg hadde strekane framme :P

Btw: er det så vanskeleg å setta på ein lapp? Type: her er bakdelen? :P

Ja, hvorfor ikke!!
Når alle andre strømpebukser med to streker skal bak, så er det ikke veldig naturlig at nå skal de plutselig foran :p

Har vore ein del frustrasjon over desse :P Også synes eg det ikkje er meir stoff mellom dei to strekane. Ofte mindre og tynnare. Sikker for å ikkje legga press på magen, men dog...
Nei: Ja til "bak" lapp ;) :P

Haha! Har også alltid hatt de to strekene på rompa!

Jeg har alltid hatt stor rompe, men de har aldri vært for små over rompa med den ene streken bak.

Haha, fant aldri ut att-fram på de der strømpebuksene, så her gikk det i tykke tighst som man faktisk så hva som skulle fram og hva som skulle bak :P Syntes de var mye bedre enn de tynne nylonstrømpebuksene. Hadde en mega-sensitiv mage, så de 3 siste mnd bodde jeg i ulltights og stor tunika som ble kjole til meg :P

What!? :o skal de to strekene på magen??? Ikke rart jeg syns de strømpebuksene er helt merkelige å ha på :p

Back
Topp