Gravidpysj

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Noen som har funnet pysjbukser for gravide? Eneste jeg finner av gravidpysj er nattkjoler, og for en frysepinne som meg så holder ikke det. I tillegg sklir bare kjolen opp :P

Kommer til å bruke det jeg har fra før, elastiske bukser og oversize t-skjorter :)

Jeg er helt avhengig av nøstebarn sine nattkjøler i ull/silke! Selv om jeg er gravid og ganske varm så er det ikke noe annet som funker;) men siden den sklir opp ja, så har jeg bare nattbukse til, og nå må jeg snart begynne å bruke mannen sine, har ikke lett etter for gravide;) brukte hans sist og det funka bra!

Men begynner man med nøstebarn så blir man avhengig! Heldigvis har de salg noen ganger i året! :)

Pysjbuksene jeg har fra før av strammer for mye midt over livmora - blir kvalm og uvel :P Får kjøpe en ny i større størrelse, men hadde håpet på noe som lignet gravidebukser ;)

Pysjbuksene jeg har fra før av strammer for mye midt over livmora - blir kvalm og uvel :P Får kjøpe en ny i større størrelse, men hadde håpet på noe som lignet gravidebukser ;)
Si ifra om du finner noe :) Jeg bruker vanligvis superundertøy i ull, men som du sier så strammer buksa for mye i livet nå og blir kvalm, og genseren er for kort :p Så jeg bruker samboer sitt selv om det er alt for stort :p haha

Jeg er helt avhengig av nøstebarn sine nattkjøler i ull/silke! Selv om jeg er gravid og ganske varm så er det ikke noe annet som funker;) men siden den sklir opp ja, så har jeg bare nattbukse til, og nå må jeg snart begynne å bruke mannen sine, har ikke lett etter for gravide;) brukte hans sist og det funka bra!

Men begynner man med nøstebarn så blir man avhengig! Heldigvis har de salg noen ganger i året! :)
Signerer denne :) Den med knapper er genial til amming også :D

Ja jeg har kjøpt en super søt på Asos :) Veldig fornøyd! Kan finne link om du vil?

Mannen sine pusjbukser!! Eneste jeg får på meg, klarer ikke strikken på mine lenger! Men hans er helt geniale og deilige! Ikke at man føler seg extra sexy men....

Det hadde jeg faktisk glemt!! Men det er den virkelig!!! Var så kald i starten når jeg amma så det var topp altså:)
Skal ønske meg en til :) Bor rett ved en nøstebarn butikk, så nå gleder eg meg bare til nyhetene kommer 1 september :D Elsker også de multitubene de har (skjørt, topp og hals i en) De kommer i nye farger :)

Back
Topp