Gravidputer erfaring

Theo

Forelsket i forumet
Hei folkens! Noen her som har erfaring med gravidputer å sove med? Jeg har sett litt på bbhugme og disse noe større putene, men er så usikker på hvilken som vil være best da.

Bbhug me er den beste på markedet. :)

• Liker
Reactions: B82
Bbhugme reddet meg i mine 3 svangerskap. Klarte ikke å sove uten. Kostet litt, men med tanke på hvor mye jeg brukte den og fikk solgt den på Finn etterpå ble det ikke så ille pris.

Bbhugme har virkelig gjort hverdagen min lettere når det gjelder å hvile og sove :happy: Ikke angret på det kjøpet!

Eeeelsker bbhugme. Har to av den store (fant en på gis bort på finn i helegn og MÅTTE bare) og en liten. Gull til både soving og amming!

Jeg har doomoo og er kjempefornøyd! Den kan brukes både som gravidpute og ammepute. Anbefales!

Bbhugme! Den kan du også justere fastheten på til en viss grad :)

Jeg har vel prøvd 3 forskjellige :rolleyes: og den eneste som fungerer for meg sånn litt er BBhugme, eneste problemet for meg er at jeg ikke får magen skikkelig på puten:happy8

BBhugme entusiast her også :p kjøpte den i første svangerskap og den hjalp veldig med å finne en god liggestilling gjennom graviditeten, den har sånne sakkosekkuler (hva heter det? :wacky:) inni så man endrer formen lett og med gummiringene på enden av trekket kant man variere fastheten. Nå har jeg ikke prøvd noe annet, men synes den er topp. Den koster jo litt, men veldig verdi for pengene her. Har den enda (til min manns frustrasjon) :p bruker den litt til amming, men synes den blir litt voldsom så jeg har ikkebrukt den mye til det, men den har jo den mulige funksjonen etter graviditeten også

Jeg bruker foreløpig bare en hodepute som til nå har vært i bruk på gjesterommet, og syns det funker fjell så langt (er i uke 17) :) Syns både bbhugme og de fra Rusta, Kid osv ser så store og styrete ut under forflytning mens man sover. Må vel våkne for å få dratt med seg de når man bytter side å ligge i osv? :p

Jeg bruker foreløpig bare en hodepute som til nå har vært i bruk på gjesterommet, og syns det funker fjell så langt (er i uke 17) :) Syns både bbhugme og de fra Rusta, Kid osv ser så store og styrete ut under forflytning mens man sover. Må vel våkne for å få dratt med seg de når man bytter side å ligge i osv? :p
Etterhvert når magen blir større våkner man uansett ved omtrent all bevegelse i senga :rolleyes: :sleep002 De er store for både å kunne støtte mage, bekken og bena samtidig.

Kjøpte meg først kroppspute fra rusta, men for meg ble den alt for kort og tynn. Bestilte meg en Zenkuru kroppspute og den er jeg veldig fornøyd med. Den er fyldig, lang og gir god støte både framme og bak. Og vil si den ikke er så værst i pris heller:joyful:

Etterhvert når magen blir større våkner man uansett ved omtrent all bevegelse i senga :rolleyes: :sleep002 De er store for både å kunne støtte mage, bekken og bena samtidig.
Ja, du har nok sikkert et poeng der, jeg er førstegangs så har aldri hatt større mage enn nå og behov for støtte av bekken etc :p Så kan godt hende jeg bytter etterhvert som du sier ja, selv om jeg på nåværende tidspunkt er fornøyd med hodeputa :)

Ja, du har nok sikkert et poeng der, jeg er førstegangs så har aldri hatt større mage enn nå og behov for støtte av bekken etc :p Så kan godt hende jeg bytter etterhvert som du sier ja, selv om jeg på nåværende tidspunkt er fornøyd med hodeputa :)
Da er det ingen grunn til å bytte ut hodeputa også kan de se ann behovet etterhvert.

Back
Topp