Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etterhvert når magen blir større våkner man uansett ved omtrent all bevegelse i senga De er store for både å kunne støtte mage, bekken og bena samtidig.Jeg bruker foreløpig bare en hodepute som til nå har vært i bruk på gjesterommet, og syns det funker fjell så langt (er i uke 17) Syns både bbhugme og de fra Rusta, Kid osv ser så store og styrete ut under forflytning mens man sover. Må vel våkne for å få dratt med seg de når man bytter side å ligge i osv?
Ja, du har nok sikkert et poeng der, jeg er førstegangs så har aldri hatt større mage enn nå og behov for støtte av bekken etc Så kan godt hende jeg bytter etterhvert som du sier ja, selv om jeg på nåværende tidspunkt er fornøyd med hodeputaEtterhvert når magen blir større våkner man uansett ved omtrent all bevegelse i senga De er store for både å kunne støtte mage, bekken og bena samtidig.
Da er det ingen grunn til å bytte ut hodeputa også kan de se ann behovet etterhvert.Ja, du har nok sikkert et poeng der, jeg er førstegangs så har aldri hatt større mage enn nå og behov for støtte av bekken etc Så kan godt hende jeg bytter etterhvert som du sier ja, selv om jeg på nåværende tidspunkt er fornøyd med hodeputa