Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt graviditet ekstensivt for å sove bedre, da jeg merket at jeg fikk vondt i bekkenet å nederst i korsryggen av å ligge på siden hele tiden. Funker fettNoen som anbefaler gravidpute? Det begynner å kjennes at det hadde vært fint med litt ekstra støtte (ligger på mage/siden) når jeg skal sove![]()

Jeg har også vært nysgjerrig på BBhugme. Kanskje kjøpe den da. Kan puta vaskes? Lurte på å kjøpe brukt evt men gidder ikke kjøpe en pute folk ligger med oppi skrittet hvis den ikke kan vaskesJeg har hatt bbg hugme puta siden uke 5 av svangerskapet og aldri sovet bedre! Må nok ta vare på den etter svangerskapet også![]()

Samme pute som meg detJeg har hatt bbg hugme puta siden uke 5 av svangerskapet og aldri sovet bedre! Må nok ta vare på den etter svangerskapet også![]()
Ja men kan puta inni vaskes?Jeg har BBhugme, har brukt den hver natt siden jeg var gravid i 2020
Den har avtakbart trekk. Jeg har kjøpt 2 stk også bytter jeg trekket samtidig som jeg skifter sengetøy.
Nei, den tror jeg ikke er så lett å vaske.Ja men kan puta inni vaskes?

Det er helt utrolig dyrt. Brukt og tilbud hjelper på, men det går en god del penger til utstyr til nr.1. Heldigvis trenger man ikke alt dilldall som anbefales. Håper du trives med puta, her var den verdt hver kroneTakk for tips! Etter å ha fått tilbakemeldinger her og gjort litt research har jeg kjøpt en bbhugme fra Tise. Er veldig spent, håper det gjør nettene litt bedreEr for øvrig overrasket over hvor dyrt baby-/gravidting er, blir nok mye Finn og Tise på oss
![]()

Jeg har også BBhugme, brukt den siden uke 5 gull å haTakk for tips! Etter å ha fått tilbakemeldinger her og gjort litt research har jeg kjøpt en bbhugme fra Tise. Er veldig spent, håper det gjør nettene litt bedreEr for øvrig overrasket over hvor dyrt baby-/gravidting er, blir nok mye Finn og Tise på oss
![]()
.Tror ikke selve puta kan vaskes, men trekket kanJeg har også vært nysgjerrig på BBhugme. Kanskje kjøpe den da. Kan puta vaskes? Lurte på å kjøpe brukt evt men gidder ikke kjøpe en pute folk ligger med oppi skrittet hvis den ikke kan vaskes![]()

Kjøpte en ny jegTror ikke selve puta kan vaskes, men trekket kan![]()

Takk for tips! Etter å ha fått tilbakemeldinger her og gjort litt research har jeg kjøpt en bbhugme fra Tise. Er veldig spent, håper det gjør nettene litt bedreEr for øvrig overrasket over hvor dyrt baby-/gravidting er, blir nok mye Finn og Tise på oss
![]()
Så klart det utnyttes maks på prisen.