Gravidpute

Risten

Flørter med forumet
Marsfiolene 2026 ♡
Noen som anbefaler gravidpute? Det begynner å kjennes at det hadde vært fint med litt ekstra støtte (ligger på mage/siden) når jeg skal sove :)

Noen som anbefaler gravidpute? Det begynner å kjennes at det hadde vært fint med litt ekstra støtte (ligger på mage/siden) når jeg skal sove :)
Jeg har brukt graviditet ekstensivt for å sove bedre, da jeg merket at jeg fikk vondt i bekkenet å nederst i korsryggen av å ligge på siden hele tiden. Funker fett

Jeg har hatt bbg hugme puta siden uke 5 av svangerskapet og aldri sovet bedre! Må nok ta vare på den etter svangerskapet også :angel8

Jeg har BBhugme, har brukt den hver natt siden jeg var gravid i 2020 :hilarious:
Den har avtakbart trekk. Jeg har kjøpt 2 stk også bytter jeg trekket samtidig som jeg skifter sengetøy.

Takk for tips! Etter å ha fått tilbakemeldinger her og gjort litt research har jeg kjøpt en bbhugme fra Tise. Er veldig spent, håper det gjør nettene litt bedre :) Er for øvrig overrasket over hvor dyrt baby-/gravidting er, blir nok mye Finn og Tise på oss:happy:

Takk for tips! Etter å ha fått tilbakemeldinger her og gjort litt research har jeg kjøpt en bbhugme fra Tise. Er veldig spent, håper det gjør nettene litt bedre :) Er for øvrig overrasket over hvor dyrt baby-/gravidting er, blir nok mye Finn og Tise på oss:happy:
Det er helt utrolig dyrt. Brukt og tilbud hjelper på, men det går en god del penger til utstyr til nr.1. Heldigvis trenger man ikke alt dilldall som anbefales. Håper du trives med puta, her var den verdt hver krone :Heartred

Jeg har også BBhugme, brukt den siden uke 5 gull å ha :happy:.
Ting er veldig dyrt ja, utrolig dyrt. Når det er brukt av baby har ting og klær også lite slitasje, så veldig lurt og kjøpe brukt! :D

Har også kjøpt meg BBhugme gravidpute, og gleder meg til den kommer i posten :joyful:

Gravide og nybakte foreldre er nok et enkelt bytte mtp å få til å bruke penger på mer eller mindre nødvendige saker. :bag: :bag: Så klart det utnyttes maks på prisen.

Back
Topp