Gravidpute

lykkeligmamma81

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Påskeliljene 2022 ❤️
Okei, dere må bistå meg litt her..
Jeg begynner allerede å kjenne behovet for å avlaste bekken, pupper og mage når jeg sover:dead:
Siden mitt minste barn er 7 år, så er jeg ikke helt oppdatert på hva som finnes der ute og hva som er bra.
Har sett litt på bbhugme, og synes den ser bra ut.
Men jeg vil gjerne høre hvilke erfaringer dere som har fått barn de siste 2-3 årene har, både med bbhugme og eventuelle andre merker :D
 
Jeg kjøpte BBhugme i 2019 og er veldig fornøyd med den! Liker tilpasningsmulighetene og stoffet er kjempemykt og deilig. Litt varm kanskje, men da fikk jeg jo barn i august. Blir sikkert ikke noe problem denne gangen.
 
Jeg kjøpte BBhugme i 2019 og er veldig fornøyd med den! Liker tilpasningsmulighetene og stoffet er kjempemykt og deilig. Litt varm kanskje, men da fikk jeg jo barn i august. Blir sikkert ikke noe problem denne gangen.
Holder den fasongen godt, eller blir den litt «slapp» med tiden?
 
Hei! Hadde bbhugme i graviditeten i fjor og den var gull verdt for meg som hadde et trøblete bekken. Har holdt fasongen fint.
 
Jeg kjøpte bbhugme for en ukes tid siden. Jeg ligger nesten helt på magen når jeg sover og det hjalp veldig mye mot kvalmen å få løftet overkroppen med puten.

Jeg har jo ikke brukt den så lenge, men søkte og leste en del på erfaringene her. Føler jeg har gjort et godt valg så langt :D
 
Elsker min! Brukte den fra uke 8 i svangerskapet med datteren min og som ammepute etterpå. Den er tilbake i senga nå, samboer stjeler den ofte :D Den har holdt seg like fin! Har to trekk jeg bytter på :)
 
Takk for svar sålangt! Bbhugme får gode skussmål ser jeg:happy:
Har TUL i starten av neste uke, så avventer handelen til jeg ser lovende målinger og et hjerte som slår♥️
 
Jeg kjøpte bbhugme forrige uke. Elsker den. Burde tatt to for samboer har en tendens til å stjele den han å:D
 
Jeg er også veldig fornøyd med bbhugme, men jeg har ikke prøvd noe annet.

Prisen varierer forresten en del. Tror jeg bestilte fra lekmer. Sparte ca 500kr.
 
Enig i at pris varierer voldsomt! Jeg har en barnas hus i nærheten og kjøpte bbhugme i butikk med prismatch. Da blir det en litt hyggeligere pris :happy:
 
Jeg er også veldig fornøyd med bbhugme, men jeg har ikke prøvd noe annet.

Prisen varierer forresten en del. Tror jeg bestilte fra lekmer. Sparte ca 500kr.
Har søkt litt på nett, og billigste jeg finner er 1096,- på jollyroom.no:eek:
 
Okei, dere må bistå meg litt her..
Jeg begynner allerede å kjenne behovet for å avlaste bekken, pupper og mage når jeg sover:dead:
Siden mitt minste barn er 7 år, så er jeg ikke helt oppdatert på hva som finnes der ute og hva som er bra.
Har sett litt på bbhugme, og synes den ser bra ut.
Men jeg vil gjerne høre hvilke erfaringer dere som har fått barn de siste 2-3 årene har, både med bbhugme og eventuelle andre merker :D
Jeg kjøpte bbhugme i går, helt fantastisk
 
Har også bestilt :dance011
 
Back
Topp