Gravidpute?

BabyNr2-2024

Forelsket i forumet
Noen som allerede har skaffet seg en slik gravidpute? Vurderer det ettersom jeg sikkert kommer til å kjøpe det senere, men lurer på om jeg skal bruke det i sammenheng med at jeg må heve overkroppen iforhold til at jeg har så mye sure oppstøt for tiden.

Er det verdt det eller holder det å kjøpe en vanlig hodepute?

Noen som allerede har skaffet seg en slik gravidpute? Vurderer det ettersom jeg sikkert kommer til å kjøpe det senere, men lurer på om jeg skal bruke det i sammenheng med at jeg må heve overkroppen iforhold til at jeg har så mye sure oppstøt for tiden.

Er det verdt det eller holder det å kjøpe en vanlig hodepute?
Jeg tok frem min BBhugme pute som jeg brukte i forrige svangerskap og den er virkelig den beste puten! :D for min del bruker jeg den mellom beina, og brukte den for å kunne ligge mer eller mindre på magen sist :)

ville gjerne hatt en hotellpute om du skal ligge mer i «sitte stilling» men det går jo også med bbhugme puta :)

Jeg tok frem min BBhugme pute som jeg brukte i forrige svangerskap og den er virkelig den beste puten! :D for min del bruker jeg den mellom beina, og brukte den for å kunne ligge mer eller mindre på magen sist :)

ville gjerne hatt en hotellpute om du skal ligge mer i «sitte stilling» men det går jo også med bbhugme puta :)

Hørt at BBhugme er beste puten, så blir mest sannsynlig den :D

Problemet mitt er at jeg allerede har 1 hotellpute, min egen hodepute og har tatt samboeren sin hodepute, så jeg ligger jo med 3 puter, men føler det blir så flatt fort :smiley-ashamed005 føler jeg må litt "høyt" opp:happy090

Hørt at BBhugme er beste puten, så blir mest sannsynlig den :D

Problemet mitt er at jeg allerede har 1 hotellpute, min egen hodepute og har tatt samboeren sin hodepute, så jeg ligger jo med 3 puter, men føler det blir så flatt fort :smiley-ashamed005 føler jeg må litt "høyt" opp:happy090
Såpass ja :p kan jo være du kan legge bbhugme puten «sammen» og se om det kan være noe :D

Jeg tror jeg er den eneste som ikke liker BBhugme :nailbiting: Så jeg gikk for en lang, dobbel, buet-slange-modell-pute hvis det ga mening! :p Veldig fornøyd med den hvertfall!

Jeg kjøpte Doomoo sin pute da den akkurat slo bbhugme på målstreken i en test med å være hakket bedre til bruk til amming senere og koster halvparten.

Jeg er veldig fornøyd med min, den har samme fyllet som bbhugme, er u-formet men lett å trekke ut til en slange og så tilbake til en u og stor nok til at jeg kan ha den mellom knærne men også hvile hodet på den. Jeg legger den også ofte rundt livet for å støtte ryggen når jeg sitter og leser på sengen.

Veldig fornøyd og beholder den nok etter graviditeten også!

Jeg har bestilt meg denne! Kommer forhåpentligvis veldig snart :) har lest mye bra om den, og den er en del lengre enn mange av de andre.

Vedlegg

• C7F4F960-57AA-4EEE-A3B5-AD594558BD20.png
    C7F4F960-57AA-4EEE-A3B5-AD594558BD20.png
    114,1 KB · Visninger: 21
Jeg tror jeg er den eneste som ikke liker BBhugme :nailbiting: Så jeg gikk for en lang, dobbel, buet-slange-modell-pute hvis det ga mening! :p Veldig fornøyd med den hvertfall!

Du er nok ikke den eneste:p Jeg har også bestilt meg en sånn lang, dobbel, buet-slange-modell-pute:joyful: La ved bilde av den litt over her (hvis jeg forsto deg rett og det er en sånn en du mente - haha!)

Sliter veldig med vondt i ryggen. Primært korsryggen, men også litt i hoftene. Hvilken gravidpute anbefaler dere til det? Om det kan hjelpe med en pute. Eventuelt tips til hva annet jeg kan prøve. Kjipt å ha smerter så tidlig syns jeg :(

Jeg har bestilt meg denne! Kommer forhåpentligvis veldig snart :) har lest mye bra om den, og den er en del lengre enn mange av de andre.

Jeg har også bestilt meg en slik :D Gikk hele forrige graviditet og lurte på om jeg skulle skaffe en slik, nå er den på vei :rolleyes:

Sliter veldig med vondt i ryggen. Primært korsryggen, men også litt i hoftene. Hvilken gravidpute anbefaler dere til det? Om det kan hjelpe med en pute. Eventuelt tips til hva annet jeg kan prøve. Kjipt å ha smerter så tidlig syns jeg :(
Jeg elsker min BBhugme gravidpute :) veldig god å ligge med mellom beina for at korsrygg og hofte får litt avlastning :)

BBhugme pute som man kan bruke både under graviditeten og når man skal amme barnet etter fødsel.
Er fornøyd med den og anbefaler den på det sterkeste :happy:

Back
Topp