Gravidpute

Neimen om jeg vet? Hva er det? Sånnder til stabilisering av bekken og denslags?

Hadde en sånn multipute(?) sist og den var gull.
Angrer på at jeg solgte den, men jeg var jo ferdig med barn etter at minsten hadde kolikk :-P

Jeg må ligge på siden nå, så da må jeg ha noe mellom knærne og anklene for å ikke få vondt :(

Jeg hadde doomo-pute sist som jeg skal bruke denne gangen også. Brukte den aldri som ammepute, men den har blitt brukt til mye annet i etterkant også :)

Jeg har det allerede:-P hehe sliter så med luftsmerter i både mage og rygg, så den har reddet natta mi :-):-) pleier å ligge på magen, men pga luftsmerter og ømme pupper har det vært umulig nå.
Jeg kjøpte den på ellos.no :-)

Må nok investere i det, for det ser deilig ut! I tillegg er jeg en magesover, finner ikke noe god stilling ellers...

Ja jett om !!! Hadde ikke sist, og når jeg begynnte å blir stor så angret jeg mn tenkte at d er jo ikke mange ukene igjen og jeg hadde ei ammepute fra kid(ubrukelig ei) så da orket jeg ikke å handle kun for soving. Der lå jeg med mine 3-4 puter å danderte under mage mellom knær og legger/ankel. De sklei alle veier.:arghh: Senne gang skal jeg ha en bbhugme :) eller er det noen som har noen andre å anbefale?

Jeg bruker en sammenrulla dyne, fungerer greit bortsett fra at den blir flat i løpet av natta. Tror nok jeg kjøper meg en pute etterhvert :)

Back
Topp