Gravidmassasje

Jeg var det forrige svangerskap, hos en doula. Det var kjempedeilig! Har tenkt å spandere på meg et par timer nå også.
 
Da har jeg vært og har Gravidmassasje å det er virkelig til og anbefale❤️ Vondt var det men kjenner på kroppen at den hadde veldig godt av det. Så her blir det nok en runde eller 2 til før snuppa melder sin ankomst❤️

Awww!!! Takk for tibakemeldingen.
 
Noen som har vært på gravidmassasje i Bergensområdet, og har noen å anbefale? :D
 
Stiller det samme spørsmålet for Oslo, noen som har noen anbefalinger? Ser at de tilbyr gravidmassasje på Bekken og barn blant annet.
 
Stiller det samme spørsmålet for Oslo, noen som har noen anbefalinger? Ser at de tilbyr gravidmassasje på Bekken og barn blant annet.
Har vært på bambusklinikken på Stabekk, jeg tror den het bekken og barn før. Veldig fornøyd!
 
Last edited:
Stiller det samme spørsmålet for Oslo, noen som har noen anbefalinger? Ser at de tilbyr gravidmassasje på Bekken og barn blant annet.
Jeg var på Colosseum Spa, det var utrolig deilig. Kommer definitivt til å gjøre det igjen. Var helt utslått dagen etter, så muligens greit å gjøre det på en fredag.
 
Jeg var på Colosseum Spa, det var utrolig deilig. Kommer definitivt til å gjøre det igjen. Var helt utslått dagen etter, så muligens greit å gjøre det på en fredag.

Jeg var akkurat inne på nettsidene deres og så på den pakken som het «Barn i magen». Så utrolig deilig ut! :woot:
 
Var på gravidmassasje i dag. :) det er noe av det beste eg har gjort! :Heartred Vil anbefalle alle som kan å gjøre det. Og funket så det suste sjøl med symptomgivende bekkenløsning og låsninger. :notworthy
 
Back
Topp