Guttamamma2009
Flørter med forumet
Hei. Er det noen her som har vært på Gravidmassasje før? Hva er deres erfaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Er det noen her som har vært på Gravidmassasje før? Hva er deres erfaring?
Jeg har time i dag kl 14.00 så kan evt oppdatere deg åssen deg gikk. Veldig spent på om det hjelper.Følger... Jeg vurderer å bestille en time selv fordi manuellterapeuten er vekke. Men hvor godt blir det etter endt time egentlig?
Da har jeg vært og har Gravidmassasje å det er virkelig til og anbefale Vondt var det men kjenner på kroppen at den hadde veldig godt av det. Så her blir det nok en runde eller 2 til før snuppa melder sin ankomst
Har vært på bambusklinikken på Stabekk, jeg tror den het bekken og barn før. Veldig fornøyd!Stiller det samme spørsmålet for Oslo, noen som har noen anbefalinger? Ser at de tilbyr gravidmassasje på Bekken og barn blant annet.
Jeg var på Colosseum Spa, det var utrolig deilig. Kommer definitivt til å gjøre det igjen. Var helt utslått dagen etter, så muligens greit å gjøre det på en fredag.Stiller det samme spørsmålet for Oslo, noen som har noen anbefalinger? Ser at de tilbyr gravidmassasje på Bekken og barn blant annet.
Jeg var på Colosseum Spa, det var utrolig deilig. Kommer definitivt til å gjøre det igjen. Var helt utslått dagen etter, så muligens greit å gjøre det på en fredag.
Jepp, jeg hadde den som het "Barn i magen", utrolig deilig!Jeg var akkurat inne på nettsidene deres og så på den pakken som het «Barn i magen». Så utrolig deilig ut!