Gravidmassasje/SPA i Oslo?

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Noen som har vært på det og har steder å anbefale?
Jeg skal østover denne uken/helgen og har lekt litt med tanken på å unne meg en behandling.
Har googlet de stedene jeg vet om og prisene varierer litt. Men det er sikkert forskjell i hva som er inkludert også. Kunne tenke meg å dra et sted der jeg kan svømme litt, kanskje spise noe og slappe av litt utenom selve behandlingen også.

Det hørtes veldig deilig ut:-) håpar du får gode tips :-)

Vet ikke om noe gravid-spa i Oslo dessverre.. Men har vært på Daikai, og fått god massasje. Vet ikke om de har noe eget for gravide.

Vet både artesia og colloseum på Majorstua har egne opplegg for gravide. Sikkert flere også om man googler... vært begge steder, men ikke som gravid. Av de to vil jeg anbefale artesia.

Takk for tips. Hadde tenkt meg en gravidpakke på Colosseum, men det var ikke ledig i helgen. Ble så skuffa... Så mannen spanderer SPA-pedikyr der istedenfor :) Fornøyd med det også jeg :D

Kan melde om at en SPA-pedikyr er magisk for trøtte gravideføtter! :)
Har myke fine føtter med ordentlig fin lakk. Sist gang jeg gjorde det selv måtte jeg nærmest kaste lakken på. Lekkert :P

Kan melde om at en SPA-pedikyr er magisk for trøtte gravideføtter! :)
Har myke fine føtter med ordentlig fin lakk. Sist gang jeg gjorde det selv måtte jeg nærmest kaste lakken på. Lekkert :P

*Bare litt misunnelig*

Back
Topp