Gravidmassasje Bergen?

Bkno3553130

Blir kjent med forumet
Er det noen som har fått gravidemassasje i Bergen, som kan anbefale et sted?:) Er gravid i uke 30, og magen er ikke lenger liten, kan man si.. Mannen har massert i herdig, men tenker også at er det en tid man kan unne seg noe sånt, så må det være nå:p Ser det er flere steder som tilbyr massasje for gravide, men vet av erfaring at det kan være lurt å bli anbefalt et sted av andre. Noen som har noen erfaringer?:)
 
Oppe på paradis er de flinke ved hjemmemassasje vil jeg anbefale deg å ligge på siden mens du blir massert på hver side.
 
Jeg var hos Squeeze i uke 14 (de gjør i uke 13-36 mener jeg), da lå jeg på magen på en slags.. trekant-formet pute, vet ikke om den var hul inni eller noe, for jeg kjente ikke noe press på magen. Hun trykket ikke særlig nederst på ryggen, men ble massert på hele kroppen ellers. Ble snudd på ryggen etterpå i halv-sittende stilling også jobbet hun fra øverst på brystet til hodet, pluss en runde til på armer og bein. Veldig digg, går gjerne flere ganger i svangerskapet!
 
Jeg var hos Squeeze i uke 14 (de gjør i uke 13-36 mener jeg), da lå jeg på magen på en slags.. trekant-formet pute, vet ikke om den var hul inni eller noe, for jeg kjente ikke noe press på magen. Hun trykket ikke særlig nederst på ryggen, men ble massert på hele kroppen ellers. Ble snudd på ryggen etterpå i halv-sittende stilling også jobbet hun fra øverst på brystet til hodet, pluss en runde til på armer og bein. Veldig digg, går gjerne flere ganger i svangerskapet!
Takk for tips!
 
Back
Topp