Gravidmager.

2små

Forelsket i forumet
Heisann, er deres gravidmager blitt harde å ta på ennå? :p jeg husker godt fra sist, at magen var hard å kjenne på.. Men dette kan ha vært mye lengre uti svangerskapet enn nå. Jeg har en babykul, men spesielt når jeg sitter er den myk (æsj) veier riktignok 10kg mer nå enn sist, men har ikke så veldig høy bmi.
Føler meg så feit og ekkel nå:p

Den kjennes hard/fast når jeg ligger flatt, og spesielt om morgenen er den morsom å kjenne på, buler liksom godt. Lett å kjenne hvor kanten er nå, selv når jeg sitter (navlehøyde).

Det hvor livmora ligger så kjenner jeg at konsistensen er litt hardere. Men over denne (fra ca navelen og opp) er alt bare mykt og valkete :P Øvre halvdel av magen disser hvis jeg poker en side :P
Men skal jaggu si at magen har skutt fart siste uka!!

Varierer veldig. Men etter mat og noen ganger på kvelden er den mer hard. Eller vis jeg står oppe lenge.

Min er som flere sine oppover i tråden her :p Buler litt ut når jeg ligger på rygg på mårran og da er den en del fastere enn i oppreist stilling. Da føler jeg alt er som en stor bolledeig, hehe :D
På mårran kan magen oxo være litt skeiv, den buler liksom mer ut på ene siden enn den andre:confused:

Den er myk, men ser tydelig at det er babymage nå :)

image.jpeg Her er magen hard og den har vokst seg godt til :p

Her er det omvendt :P skikkelig merkelig, men den er hardere under brystet enn under navelen :)
Du er ikke forstoppet da? :p kan være det.. Jeg merket i hvert fall forrige uke at jeg var hardere over navelen, men da hadde jeg ikke vært på do med nr 2 på flere dager :/ haha.

Min mage er hard å ta på :-) er 20+0 imorgen! Når jeg ligger på rygg så buler den sikkelig ut fra navelen og ned og er helt hard. Hardere på venstresiden av navelen en høyre, og jeg kjenner de fleste bevegelsene på venstre side og :-)

Er hard når jeg klemmer på den men ikke særlig synlig enda

Jeg er så godt polstret at magen er myk helt til langt etter uke 30 :p haha
Kjente ikke når jeg hadde kynnere på utsiden før uke 40-41 :arghh::hilarious:

Jeg er så godt polstret at magen er myk helt til langt etter uke 30 :p haha
Kjente ikke når jeg hadde kynnere på utsiden før uke 40-41 :arghh::hilarious:
Jeg var veldig overrasket selv, men legen kjente på magen først en gang hvor den var helt myk, også kjente jeg det strammet seg og ba hun kjenne igjen. Hun sa det ikke var tvil om at det var kynnere :P Har hatt det et par uker allerede :p

Jeg var veldig overrasket selv, men legen kjente på magen først en gang hvor den var helt myk, også kjente jeg det strammet seg og ba hun kjenne igjen. Hun sa det ikke var tvil om at det var kynnere :p Har hatt det et par uker allerede :p
Vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å kjenne de, kjente de ikke "inni" før på slutten sist heller. Men nå vet jeg mer hvordan det skal føles. Så kjenner de kanskje før denne gang. :) men ikke kjent noen enda

Vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å kjenne de, kjente de ikke "inni" før på slutten sist heller. Men nå vet jeg mer hvordan det skal føles. Så kjenner de kanskje før denne gang. :) men ikke kjent noen enda
Jeg hadde ingen i mitt 18-ukers svangerskap sist, så visste heller ikke hva dette var før legen fortalte det :P Hadde bare en liten mistanke :)

Back
Topp