Gravidmage

E009

Blir kjent med forumet
Februarhjertene 2025
Når fikk dere synlig gravidmage med førstemann? Når merket dere det selv, og når merket andre det?
 
Kanskje fem mnd med første, fire med andre og to med tredje!!

Altså den er så stor nå (12 uker) at jeg bare åpner med å si at denne tredje poppa ut med engang og at jeg ser ut som jeg skal sprekke snart. Da slipper andre å si det først, og jeg eier det, fremfor at jeg skal begynne å tulle i hodet med at det var frekt at de sa det:laughing002 ikke noen som blir lurt av denne magen! Såå spent på ultralyd på onsdag (lever han? - må jo være gutt, hilsen gravid uten symptomer på gravid, og) hvor høyt oppe er livmoren min nå?!
 
Med førstemann var jeg mellom 6 og 7 måneder før andre så det, men selv så jeg det et par måneder før det. Jeg er høy så kroppen gjemte det lenge. Men nå med to i magen har det begynt å vises allerede. Så nå må jeg tenke lurt mtp klær en drøy uke til før jeg forteller det på jobb
 
Jeg vil si at min ordentlige gravidmage kom i midten av uke 14 (ca 14+4) er nå 15+2, og det er veldig synlig nå! :Heartred
Samtidig så er jeg ganske slank og lav, så det kan kanskje spille en rolle.. :)
 
Takk for svar! Jeg er 13 uker på vei med første, og man kan se det allerede (hjelpes). Er ikke tydelig gravidmage, ser med ut som jeg er stappmett. Er en bul fra symfysen og opp til navlen ca. Er vanlig slank 172cm og litt over 60kg. Lurer bare på om dette er vanlig?
 
Det var synlig på meg med første fra ca uke 12/13, nå med nr 2 har det vært synlig enda tidligere. Vil tro at genetikk og kroppsbygning spiller inn :)
 
Kan se det veldig godt nå ! (14+4). Kan ikke lure noen :laughing002 med første var det kanskje rundt uke 17 tror jeg.
 
Takk for svar! Jeg er 13 uker på vei med første, og man kan se det allerede (hjelpes). Er ikke tydelig gravidmage, ser med ut som jeg er stappmett. Er en bul fra symfysen og opp til navlen ca. Er vanlig slank 172cm og litt over 60kg. Lurer bare på om dette er vanlig?
Alt er vanlig! Ingenting å tenke på.

Jeg tok bilder av min mage med første, og holdt inne på alle bilder så jeg kunne se hva som var baby og ikke bare luft. Kan likevel se det på meg selv lenge før det var synlig for andre. Ikke så høy som du (166 cm), og veid 60 kg som utgangspunkt for alle graviditetene, men alltid hatt slank og trent mage. Den lille kulen nede kom rundt tre mnd.

Første bilde er ca. 12 uker med første baby, og andre bilde er 18 uker med første baby. Holder inne magen på begge.
 

Vedlegg

  • IMG_5830.png
    IMG_5830.png
    2,8 MB · Visninger: 0
  • IMG_5831.png
    IMG_5831.png
    2,7 MB · Visninger: 0
Jeg er 12+4 i dag, å magen har vokst. Med mitt første barn. Men tror en del av det må være luft, da jeg er ganske forstoppet:laughing002 Når jeg ligger på mage kan man ikke se særlig mye.. Men kan ikke bruke vanlige dongeribukser lengre, da de blir alt for stram..
 
Back
Topp