Gravidmage

Peppermint

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Februarhjertene 2025
Når kan man forvente at det synes? Er så spent, og lurer på hvor lenge jeg kan holde det skjult på jobb :hilarious: Er fare for svangerskapspenger, eller å måtte bytte avdeling så snart det synes pga fare for trusler og vold :(

Hos meg var det såvidt synlig uten klær rundt 18 uker, og så poppet den plutselig ved 20 uker. Nå ved 24-25 uker begynner den å bli vanskelig å skjule selv med vide klær.

På meg var den vel synlig rundt uke 15 med første, spent på når den kommer nå, men er foreløpig ingen antydning (8+6) :happy:

Når kan man forvente at det synes? Er så spent, og lurer på hvor lenge jeg kan holde det skjult på jobb :hilarious: Er fare for svangerskapspenger, eller å måtte bytte avdeling så snart det synes pga fare for trusler og vold :(
Husker ikke når det synes på meg sist, men hva er det du sier , trusler og vold :(?

Dette hørtes jo ikke bra ut? Trusler og vold på jobb?:confused1

Det kommer helt an på. Jeg fikk ingen mage før etter 6mnd. med førstemann. Andremann kom den tidligere, og med 3.mann nå er jeg så stor at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Jeg er så stor nå som jeg var i uke 12 i første svangerskap. Er så opplåst nederst i magen at de største buksene mine har ingen sjangs. :rolleyes: Slik har det vært i 2-3 uker, og jeg er bare 7+5 :bag:

Husker ikke når det synes på meg sist, men hva er det du sier , trusler og vold :(?
Dette hørtes jo ikke bra ut? Trusler og vold på jobb?:confused1
Jobber som miljøterapeut med ungdommer som sliter litt ekstra, så kan fort gå en kule varmt.. så spørs hvor lenge jeg kan jobbe når det er synlig.. Men ikke alle brukerne er sånn da, så kommer nok litt an på hvem som er der for tiden..

Jobber som miljøterapeut med ungdommer som sliter litt ekstra, så kan fort gå en kule varmt.. så spørs hvor lenge jeg kan jobbe når det er synlig.. Men ikke alle brukerne er sånn da, så kommer nok litt an på hvem som er der for tiden..
Åja sånn ja :happy: Jeg jobba på dagsenter for psykisk utviklingshemmede når jeg gikk gravid med dem 2 første mine og da måtte vi omrokere på hvem som skulle følge hvilke brukere. Hadde en som uten forvarsel slo så da måtte det endres litt på så jeg slapp å utsette magen for fare.

Måtte gå tilbake i arkivet for å sjekke med forrige, da var jeg omtrent halvveis før man kunne se noe særlig. Jeg fikk riktignok større mage enn jeg hadde i utgangspunktet tidligere, men den så mer ut som at jeg bare hadde lagt på meg. Husker at jeg aldri syns jeg fikk noen fin rund gravidmage sist, håper på det denne gangen :love017 Magen kan gjerne la vente på seg litt så jeg slipper å investere i nye bukser. Om jeg skal tippe så tror jeg nok magen kommer tidligere i dette svangerskapet enn forrige. Sist gang var jeg godt trent, så tror nok magemusklene holdt bra igjen. Det er jeg dessverre ikke denne gangen:p

Jeg er så stor nå som jeg var i uke 12 i første svangerskap. Er så opplåst nederst i magen at de største buksene mine har ingen sjangs. :rolleyes: Slik har det vært i 2-3 uker, og jeg er bare 7+5 :bag:
Ja den oppblåstmagen er fin å ha med seg , mannfolket sier at det synes allerede ! Nå har jeg litt ekstra nederst , ikke mye men litt ! Alikevel så oppblåst og ingenting passer , what to do ! Kan jo ikke kjøpe gravidklær i uke 7 liksom :knegg:

Ja den oppblåstmagen er fin å ha med seg , mannfolket sier at det synes allerede ! Nå har jeg litt ekstra nederst , ikke mye men litt ! Alikevel så oppblåst og ingenting passer , what to do ! Kan jo ikke kjøpe gravidklær i uke 7 liksom :knegg:

Ha jeg har kjøpt to bukser, var i forrige uke å handlet. :laughing002 Ingenting i skuffen passet :bag: Nå har jeg stort sett bare dongeribukser da. :rolleyes:

Ha jeg har kjøpt to bukser, var i forrige uke å handlet. :laughing002 Ingenting i skuffen passet :bag: Nå har jeg stort sett bare dongeribukser da. :rolleyes:
Må vel krype til korset jeg også, hehe <3 eller forsøke å lete frem de fra forrige svangerskap :D

Høres fornuft ut for nå går jeg i treningsbukser , haha huff !!

Ja, jeg fikk ikke på meg annet enn joggebukser i uke 7, og jeg har bare 2!! Hastet da med å bestille 3 billige stilongs type mammabukser på Zalando Ca. 100 kr. pr. stk., og kan bruke lange gensere og bomullskjoler jeg allerede har, over. Gått med poncho over på jobb et par dager nå, for jeg har VELDIG tydelig gravidmage. Jeg er 9+5 i dag, tror ikke jeg klarer skjule dette stort lengre.

Med første var jeg over 30 uker på vei før jeg måtte ty til stretch og andre klær. Så forventer ikke noe mage på leeenge enda!

Back
Topp