Gravidmage

Lilletrille9

Glad i forumet
JuniJubel2021
❄️ Januargull 2023 ❄️
Når poppet magen frem sist du var gravid?

Første barnet her, men mine vanlige bukser kan jeg ikke bruke nå siden magen er så oppblåst og at jeg blir kvalm av trykket på magen. På kvelden ser jeg 11 måneder gravid ut :hilarious: en svær luftbaby.

Glede meg til jeg kan vise frem en skikkelig gravidmage :Heartred
 
Last edited:
Mellom uke 11-14 de to siste gangene:) Tror det er rundt uke 10-11 du kjenner toppen av livmoren over symfysemålet:)
 
Mellom uke 12-14 tror jeg sist :) Sies at den kommer frem før når man har vært gravid før :)
 
Kom i uke 12 forrige gang, men mener å huske jeg var ganske oppblåst i begynnelsen. Så ga det seg litt før magen kom fram :p Tror det samme skjer nå:hilarious: pleier å ha ganske flat mage, men det er den ikke lenger:laughing002
 
Jeg fikk ikke mage før jeg var 4 mnd på vei. Da så det ut som om jeg hadde spist litt for mye. Var ganske tynn på den tiden og har lang overkropp. Etter det så ballet det på seg. Magen ble megasvær når jeg 7-8 mnd. Så ut som jeg bærte på tvillinger. Fikk ei stor unge.

Spent å se hvordan det blir denne gangen. Jeg har ikke klart å gå så mye ned i vekt etter fødsel og magen er litt løs og slapp og buler litt ut.
 
Har 1 barn. Eg såg tjukk ut, fram til uke 16/17. Etter det kunne eg sjå litt gravid ut, hvis en la godviljen til ;)
 
Denne gangen så jeg gravid ut før jeg ble gravid... 10 kg mer enn forrige svangerskap. Jeg er skummelt redd for å bli 120 kg visst jeg er så heldig å få fullføre det her svangerskapet
 
Med forrige (første ungen) kom den vel ikke skikkelig fram før jeg var halvveis :) Men oppblåst lenge før det :hilarious:
 
Uke 15 :)
 
Back
Topp